میدانم عنوان این پست بزرگ است، اما تحمل کنید، میخواهم مطمئن شوم که این موضوع ناامید نمیشود!
من تقریباً ۱۰ سال است که کسب و کار مربیگری خودم را اداره می کنم و حداقل ۶ سال است که از مربیان دیگر حمایت و راهنمایی می کنم. در آن زمان متوجه شدم که چه چیزی باعث موفقیت برخی مربیان و برخی دیگر با مشکل می شود. من میخواستم برخی از آن چیزها را امروز به اشتراک بگذارم، تا نکاتی را در اختیار داشته باشید که میتوانید آنها را حذف کنید تا واقعاً به کسبوکار خود فکر کنید و چگونه میتوانید برخی از چیزهایی را اجرا کنید که به شما در دستیابی به نسخه موفقیت و داشتن کسب و کار بسیار موفق مربیگری که همه آن چیزی است که تا به حال رویای آن را داشته اید!
این قسمت را در یوتیوب تماشا کنید و در کانال من در اینجا مشترک شوید
این قسمت را در پادکست The Whohearted Business Show بشنوید
در پادکست های اپل گوش دهید / در اسپاتیفای گوش دهید
نسخه موفقیت خود را بشناسید
بنابراین اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که نسخه موفقیت خود را کاملاً روشن کنید.
این یک چیز بسیار مهم است زیرا وقتی آن معیار را ندارید، تصور روشنی از اینکه کجا میروید و چه چیزی میخواهید ندارید. واقعاً می توان به راحتی تحت تأثیر کارهایی که افراد دیگر انجام می دهند تحت تأثیر آنچه جامعه به عنوان موفق تعریف می کند، قرار گرفت.
اغلب وقتی به چیزی دست مییابیم که آنطور که جامعه آن را میبیند، موفق است، اما با نسخه معتبر ما از موفقیت همسو نیست، میتواند احساس پوچی در ما ایجاد کند.
وقتی در مورد ایجاد یک کسب و کار کوچینگ بسیار موفق صحبت می کنم، در مورد کسب و کارهای شش رقمی یا کسب و کارهای هفت چهره صحبت نمی کنم. من در مورد مربیانی صحبت می کنم که به آنچه می خواهند با کسب و کار خود دست یابند و واقعاً آن را به خوبی انجام می دهند و در حین انجام آن سرگرم هستند.
بدیهی است که نسخه موفقیت ما ممکن است با رشد و تکامل تغییر کند و تغییر کند و این کاملاً خوب است، اما من فکر میکنم داشتن حسی از هدف ما بسیار اساسی و واقعاً مفید است از نظر اینکه چیزی است که شما را به جلو میکشاند و کمک میکند. شما کارهایی را خارج از محدوده راحتی خود انجام می دهید و در جایی که انجام آن هیجان انگیز است، ریسک می کنید.
روی خودت باش
نکته بعدی که باید در نظر گرفت یک طرز فکر خاص است – چیزی که من آن را “شرط بندی روی خود” می نامم.
همه اینها به این است که به نسخه موفقیت خود ایمان داشته باشید و بتوانید به آن دست یابید. این تا حدی تجسم است، “انگار عمل می کند” و کوچک بازی نمی کند.
در گذشته قطعاً کوچک بازی کرده ام زیرا نمی خواستم ناامید شوم یا شکست بخورم.
اما اگر روی خودمان شرط بندی کنیم و خود را برای موفقیت آماده کنیم تا انتظار داشته باشیم که این موفقیت اتفاق بیفتد، خیلی چیزها می توانند تغییر کنند.
به عنوان مثال، اگر شما یک لیست ایمیل با ۱۰ نفر در لیست دارید و زحمت ارسال ایمیل به آنها را ندارید، چه چیزی باعث می شود فکر کنید زمانی که ۱۰۰۰۰ نفر در لیست خود هستند به طور مرتب به افراد ایمیل ارسال می کنید؟
طوری رفتار کنید که انگار در جایی هستید که می خواهید باشید، حتی فقط تغییرات کوچک و تنظیمات در نحوه ظاهر شدنتان می تواند قدرتمند باشد. اگر در نسخه موفقیت خود یک تجارت پر رونق با یک جامعه بزرگ دارید، پس چگونه می توانید طوری رفتار کنید که گویی قرار است این اتفاق بیفتد؟
شاید با خود می گویید، من هر هفته لیست ۱۰ یا ۲۰ نفری خود را ایمیل می کنم، زیرا زمانی که ۱۰۰۰۰ نفر در لیست خود داشته باشند این کار را انجام خواهم داد.
این در واقع این است که به خود اجازه دهید تا آن نسخه از موفقیت را به گونه ای گسترش دهید که احساس خوبی داشته باشد.
برنامه مالی داشته باشید
اکثر مربیانی که با آنها کار می کنم برنامه مالی ندارند. اکنون یک “برنامه مالی” ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما اساساً در حال انجام محاسبات است. من با مربیان زیادی کار میکنم که واقعاً ننشستهاند و ریاضیات را با جزئیات زیاد انجام ندادهاند. و وقتی میگویم انجام ریاضی، واقعاً ساده است. فقط این است که ببینید پیشنهادات شما چیست، چه چیزی می فروشید و به چه قیمتی آنها را می فروشید، و سپس بررسی کنید که چه تعداد از پیشنهادات خود را باید بفروشید تا به هدف درآمدی خود برسید.
ممکن است بین تغییر قیمت ها و اعداد کمی به عقب و جلو بروید، اما انجام همه چیز می تواند بسیار مفید باشد.
مسئله فقط دانستن اعداد و ارقام خود و عدم ترس از ورود به آنجا و نگاه کردن به جنبه های مالی است.
برخی از افراد محاسبات را انجام می دهند و سپس متوجه می شوند که برای ایجاد درآمدی که می خواهند به دست آورند، باید قیمت های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند، برخی از افراد به طرز خوشایندی از تعداد کمی از افراد که برای رسیدن به اهداف خود باید با آنها کار کنند شگفت زده می شوند – در هر صورت داشتن یک برنامه مالی. و انجام این ریاضی به این معنی است که شما واقعیت تحقق اهداف درآمدی خود را درک می کنید و این چیزهای قدرتمندی است!
پیشنهادات خود را مرتب کنید
ایجاد بستههای مربیگری و سایر پیشنهادات (مانند ساعت برق بیارزش یا یک محصول دیجیتال) واقعاً در ایجاد کسبوکار شما کلیدی است. همچنین می توانید در اینجا درباره سه پیشنهادی که در کسب و کار کوچینگ خود نیاز دارید بیشتر بخوانید.
واقعاً مهم است که پیشنهادات خود را در نظر بگیرید و به این فکر کنید که چه چیزی می فروشید و چرا آن را می فروشید، قیمت آن چقدر است و غیره.
نکته دیگری که باید در کسب و کار خود در نظر بگیرید این است که چگونه پیشنهادات شما برای شما نشان داده می شود؟ واقعاً چگونه می خواهید ظاهر شوید و کار و تجارت خود را انجام دهید؟ چگونه کار با مردم را دوست دارید؟ چه چیزی هماهنگ است؟
بسیاری از مردم احساس می کنند که باید پیشنهادات خود را به روشی خاص انجام دهند، اما هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط هر چیزی که برای شما کار می کند وجود دارد.
عنصر دیگر این است که بدانید چگونه بسته مربیگری خود را به درستی ایجاد کنید و با این پیشنهادات به خوبی ارتباط برقرار کنید و در واقع آنها را به خوبی بفروشید. برخی از مربیان پیشنهادات خود را به خوبی ساختار نمی دهند، مزایا را بیان نمی کنند و به افراد انگیزه ای برای عمل نمی دهند.
بنابراین بررسی پیشنهادات خود و اطمینان از ساختار صحیح آنها، کار کردن برای شما و فروش موثر کلیدی است.
دیده شدن و ایجاد ارتباط
نکته دیگری که باید در مورد ایجاد کسب و کار بسیار موفق خود در نظر بگیرید، دیده شدن و ایجاد ارتباط با مردم است. اکنون، بدیهی است که بازاریابی کسب و کار شما بخش بزرگی از کاری است که ما باید انجام دهیم تا در مقابل مردم قرار بگیریم. و متأسفانه، فقط پست کردن موارد تصادفی در اینستاگرام و نام آن بازاریابی کافی نیست!
من سعی می کنم به چیزها در قالب روش های بازاریابی “سریع” و “آهسته” فکر کنم.
پست کردن در شبکه های اجتماعی، نوشتن پست های وبلاگ، پادکست ها و غیره، این روش ها اغلب کمی بیشتر طول می کشد تا افراد را به مشتری تبدیل کنید، زیرا آنها تمایل دارند سرنخ های “سرد” شما را هدف قرار دهند (افرادی که شما را نمی شناسند)
بسیاری از مربیان روی این روشهای بازاریابی تمرکز میکنند، زیرا احساس راحتی میکنند، اما زمانی که مشتری را جذب نمیکنند، ناامید میشوند و سپس دلشان را از دست میدهند.
وقتی روشهای بازاریابی «سریعتر» را در نظر میگیرید، اساساً بازاریابی مستقیمتری مانند ارتباط با مردم، شبکهسازی و غیره، احتمالاً سریعتر مشتریان را جذب میکنید، مسئله این است که برخی از مربیان متوجه میشوند که این روشها احساسات «فروش بد» را ایجاد میکنند.
با این حال، راههایی وجود دارد که میتوانید «سریعتر» بازاریابی کنید و این کار را بهصورت ناهمسو انجام ندهید.
اگر میخواهیم کسبوکارمان در طول زمان پایدارتر شود، ما میخواهیم هم بازاریابی کند و هم سریع انجام دهیم.
با این حال همیشه انتظاراتی وجود دارد و گاهی اوقات مشتری را دریافت میکنید که هفته گذشته شما را دنبال کرده است، و اگر روشهای بازاریابی آهسته را راحتتر و سرگرمکنندهتر میدانید، انجام آنها اشکالی ندارد، فقط انتظار نتایج فوقالعاده سریع را نداشته باشید.
دانستن زمان مقیاس
دانستن اینکه چه زمانی و چگونه کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید، برای بسیاری از ما کلیدی است که بتوانیم به نسخه های موفقیت خود دست یابیم – به خصوص اگر زمان، آزادی و پول بیشتر باشد!
اگر با چیستی مقیاسبندی آشنا نیستید، اساساً مفهوم حرکت از حالت ۱:۱ به ۱: بسیاری است.
وقتی اکثر مردم به عنوان یک مربی شروع به کار می کنند، یک به یک با مردم کار می کنند. بنابراین آنها برای یک بسته یک به یک پول دریافت می کنند و حاضر می شوند و با آن شخص کار می کنند.
با این حال، شما ساعات زیادی در روز دارید، ساعات زیادی در هفته دارید، بنابراین طبق تعریف آن، مگر اینکه قیمتهایمان را خیلی بالا ببریم، سقفی برای میزان درآمدی که میتوانیم انجام دهیم وجود خواهد داشت. مربیگری -به یک مقیاس بندی جایی است که ما شروع به اضافه کردن یک پیشنهاد به بسیاری از پیشنهادها می کنیم.
ما نه فقط با یک نفر به طور مستقیم کار می کنیم، بلکه با گروهی از افراد یا چند نفر کار می کنیم. این ممکن است شبیه یک برنامه گروهی، یک دوره آنلاین، محصول دیجیتال و غیره باشد.
جایی که مربیان اغلب اشتباه می کنند، این است که سعی می کنند خیلی زود مقیاس کنند. وقتی سعی می کنید خیلی زود مقیاس کنید، حجم افراد در کسب و کار و جامعه خود را ندارید که بتوانید از آن پولی که می خواهید به دست آورید. بنابراین ممکن است زمان زیادی را صرف ایجاد و ارائه چیزی کنید و بازگشت سرمایه را مشاهده نکنید.
با این حال، استثناهایی برای قوانین وجود دارد، ایجاد یک پیشنهاد مقیاسپذیر میتواند در اوایل کار مفید باشد، البته تا زمانی که تمام وقت خود را صرف آن نکنید.
شما انجام می دهید
شما یک فرد هستید و کسب و کار شما کاملا منحصر به فرد خواهد بود. خوب نیست که در مواجهه با «توصیه های استاندارد تجاری» پرواز کنید و کاری را که برای شما مناسب است انجام دهید. من چند بار به اشتراک گذاشتم که چگونه من واقعاً تجارت را “روش درست” انجام نمی دهم، من آن را به روش خودم انجام می دهم و بخشی از کار من این است که به مردم کمک کنم راه خودشان را برای انجام کسب و کارشان بیابند که همچنان به آنها نتیجه می دهد. .
در نهایت این به شما مربوط می شود که کسب و کاری دارید که برای شما رضایت بخش است. بسیاری از ما به دلیل اینکه می خواهیم کاری را انجام دهیم که احساس می کنیم در دنیا مهم است شروع به مربیگری می کنیم. ما می خواهیم هدف خود را زندگی کنیم و زندگی را بر اساس شرایط خودمان زندگی کنیم. ما کسبوکاری میخواهیم که احساس رضایتبخش و سرگرمکننده باشد، و گاهی اوقات این بدان معناست که کارها را به روش خودمان انجام دهیم.
من صادقانه معتقدم که شما هنوز هم می توانید در کسب و کار مربیگری آنلاین پول خوبی به دست آورید و در عین حال به کسی که هستید احترام بگذارید. ایجاد دوباره استرس یا ناراحتی در آن ۹-۵ موردی که می خواستید از آن فرار کنید، هیچ فایده ای ندارد!
بنابراین چند نکته برای شما در مورد چیزهایی وجود دارد که می توانید در کسب و کار خود به آنها نگاه کنید که در آنها بهینه سازی ها در اینجا واقعاً می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار مربیگری بسیار موفقی را که آرزویش را داشتید ایجاد کنید.
اگر میخواهید این کار را بیشتر انجام دهید، مایلم شما را به آموزش رایگان جدیدم دعوت کنم: کسب و کار مربیگری خود را ارتقا دهید.
این هفته غوطه وری آنلاین رایگان از دوشنبه ۱۴ مارس با یک آموزش زنده شامل کتاب کار و ابزارهای دیگر برای کمک به ارتقاء سطح کسب و کار مربیگری خود شروع می شود. بقیه هفته میتوانید به جلسات مربیگری و مربیگری زنده با من دسترسی داشته باشید تا به شما در اجرای آنچه در آموزش یاد میگیرید کمک کنم.
خوب به نظر می رسد؟
به کسب و کار مربیگری خود در اینجا بپیوندید.
رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر