وقتی اولین وعده غذایی خود را در 32 سالگی امتحان کردم ، به توصیه هایی نیاز دارم که از نظر درصد روی جعبه باید به چه نکاتی توجه کنیم. (یا سایر توصیه های واقعی): تغذیه


بنابراین تلاش برای کاهش وزن ، که به دلیل تشخیص پزشکی و کم تحرکی دشوار خواهد بود. (بعد از ورزش بد بنابراین راه رفتن به کاهش وزن مشکل کمک می کند)

من این را زیاد شنیده ام “این غذا یک رژیم غذایی عجیب و غریب است” یا “این یک غذای بی خطر از نظر پزشکی نیست” ، بنابراین یادگیری اطلاعات متناقض برای اولین بار دشوار است. یک سایت می گوید که گوشت قرمز خوب است. سایت دیگری می گوید برای شما بد است. و من نمی توانم بگویم چه چیزی درست است یا نه.

من در تلاش هستم که چرا کنترل بخش شروع شده است. آشپزی من محدود به غذای معمولی یا غذای مایکروویو است.

در آغاز من سعی می کنم بدون سفارش زیاد غذا را کاهش دهم. و دریافتند که برخی از غذاهای بدون چربی کالری کمی دارند. اما سدیم زیادی است که سعی می کنم بخورم. وقتی من میان وعده هایی مانند ماست می خورم و سعی می کنم نوشابه ها را از روی میز بردارم ، یک موز یا یک سیب می خورم و سعی می کنم بهتر غذا بخورم.

من می دانم که وعده های غذایی بدون چربی می تواند در طولانی مدت ناسالم باشد. اما آیا گزینه های سریعی وجود دارد که بتواند غذا را به غذاخوری کمتر در خانه تبدیل کند؟

آیا نکاتی در مورد بدترین قسمت برچسب وجود دارد؟ روی چه چیزی باید کمتر غذا بخورم؟

آیا ایده ای وجود دارد که واقعاً به تغییر کمک کند؟ (من یکبار بوقلمون سرد را امتحان کردم و کار نکرد) یا هر وب سایت معتبری که می توانم به آن اعتماد کامل داشته باشم تا بتواند به این موضع کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *