چرا قند رومیزی به اندازه شکر که دیرتر از قبل از تمرین جذب می شود خوب نیست؟ : تغذیه


اگر شکر تصفیه شده/تصفیه شده قندی است که به آسانی به عنوان نوعی انرژی در دسترس است چرا از گلوکز کامل میوه یا کربوهیدراتهای ساده بهتر نیست؟ (که به نظر می رسد بیشترین توصیه را دارد) از نظر توان خروجی.

برای جلوگیری از سوء تفاهم من 50 گرم شکر دومینو را در گردن قبل از یک جلسه وزنه برداری پیشنهاد نمی کنم. اما فقط به این دلیل که به نظر می رسد “غریزه” من به من چنین می گوید. با این حال ، از نظر تئوری (از نظریه کوچکی که می دانم) نمی دانم چرا ایده بدی است. زمان خط تیره قطعاً همه چیز را تعیین می کند. (سوال بعدی که می خواهم بپرسم)

تنها پاسخی که به صورت آنلاین دریافت کردم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نبود که من می خواستم. من در مورد این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است. انرژی انرژی است و من درک می کنم که تغذیه برای عضله سازی ضروری است. اما چرا این امر به انرژی خروجی مربوط می شود؟

از گمانه زنی ها نیز استقبال می شود. لطفاً شفاف سازی کنید که هنگام انجام این کار حدس می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *