چگونه انبار خود را برای یک رژیم متعادل ذخیره کنید


آیا می خواهید انبار خود را برای غذاهای آسان و متعادل با آنچه دارید ذخیره کنید؟

ایجاد محیط برای موفقیت کلید حفظ عادات غذایی متعادل در دراز مدت است. حتی اگر زندگی شلوغ ، پر استرس یا خارج از روال عادی باشد.

روش تغذیه آگاهانه ما ™ اعضا می دانند که هنگام تعقیب آسان ، حفظ تعادل مورد نیاز آنها بسیار ساده تر است. و داشتن گزینه در انبار یک راه حل ساده است. یک راه برای امکان پذیر کردن آن!

این عالی است که یک انباری پر از همه غذاهای مغذی مورد علاقه خود و قسمت هایی که دوست دارید منتظر وعده یا میان وعده بعدی خود باشید. و خوب است که همیشه در حال ذخیره سازی باشید در صورتی که از ساختن مخلوط های کره کره بادام زمینی ، ترافل ، سوپ ، بسته های بیسکویت و غیره الهام بگیرید.

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که برای تهیه غذای متعادل باید چه چیزی در انبار خانه خود داشته باشم. ادامه را بخوانید و من نکات ساده ای را معرفی می کنم. چند آیه برای شما!

برای رعایت رژیم غذایی متعادل چه مواردی را باید در انبار خود قرار دهید

کلید آماده سازی انبار خانه برای یک وعده غذایی متعادل این است که مطمئن شوید مواد لازم برای هر عنصر را در پنج پایه ، سیستم من برای ایجاد یک غذای متعادل ، در اختیار دارید.

شما به پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات های غیر نشاسته ای نیاز دارید. کربوهیدرات ها و قندهای نشاسته ای و عوامل طعم دهنده

حبوبات و حبوبات

ترکیب پایه پنجم: کربوهیدرات ها و پروتئین های نشاسته ای.

اگر مرا می شناسی می دانید که لوبیا جزء اصلی در خانواده ما است. ما آن را چندین بار در روز می خوریم!

لوبیا و حبوبات خشک شده ، دنیایی کامل از پروتئین گیاهی ، فیبر و بافت غنی را برای رژیم غذایی همه باز می کند. این که آیا شما فقط پروتئین گیاهی یا پروتئین حیوانی مصرف می کنید.

این به این دلیل است که لوبیا و حبوبات فوق العاده ارزان هستند. حتی اگر پروتئین حیوانی مصرف می کنید شما همچنین می توانید آنها را در غذاهای پروتئینی حیوانی قرار دهید تا مصرف گوشت را کاهش داده و زمان غذا را طولانی کنید. به عنوان مثال ، هنگام تهیه تاکوهای گوشتی سنتی. در عوض ، آجیل اضافه کنید و نصف یا کمتر از گوشت واقعی استفاده کنید تا تغذیه و بهره وری خود را افزایش دهید.

اگر از کنسرو لوبیا استفاده می کنید توصیه می کنم لوبیای کنسرو شده ارگانیک را پیدا کرده و قبل از استفاده کاملاً بشویید.

آجیل و حبوبات که باید انبار کنید:

  • لوبیا سیاه
  • لوبیا سفید
  • لوبیا چیتی
  • نخود
  • لوبیا
  • فقط لوبیا
  • لوبیا قرمز
  • ماکارونی نخودچی و برنج (به دنبال مارک بانزا باشید)

غلات

ترکیب پایه پنجم: کربوهیدراتهای نشاسته ای.

غلات کامل سرشار از کربوهیدراتهای نشاسته ای ، فیبر ، پروتئین و اسیدهای چرب هستند و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.علاوه بر میوه ها ، غلات سبوس دار و حبوبات نیز از بهترین منابع کربوهیدرات در کل سبک زندگی هستند.

غلات مورد نیاز در انبار خانه:

  • کوینو
  • عمارا
  • انواع برنج (وحشی ، قهوه ای ، ممنوع)
  • ارزن
  • گندم سیاه
  • جو دوسر
  • soba
  • ماکارونی بدون گلوتن

لوبیا

ترکیب پایه پنجم: چربی های سالم.

آجیل و دانه های اصلی در آشپزخانه من هستند. با توجه به طیف گسترده ای از استفاده ، طعم ، بافت و تراکم کلی مواد مغذی. هر زمان که من نیاز به کمی اضافه وزن در هر دستور غذا دارم یا می خواهم پروتئین و مواد معدنی اضافه کنم. من یک انباری پر از شیشه های شیشه ای با آجیل و دانه ها در بالا باز می کردم. و نسبت به تمام احتمالاتی که در این رژیم غذایی سالم وجود دارد هشدار داد

توصیه می کنم آجیل و دانه ها را در طبیعی ترین حالت خود – خام ، بدون نمک و ارگانیک در صورت امکان خریداری کنید. این نه تنها تضمین می کند که بیشترین چگالی مواد مغذی را دریافت می کنید. بلکه گسترده ترین تنوع غذایی را نیز شامل می شود این به این دلیل است که می توانید طعم هر آجیل و دانه را با برشته کردن یا افزودن کمی نمک برای افزایش طعم آجیلی آنها تنظیم کنید. اکثر آجیل ها و دانه ها حاوی چربی های مفید برای قلب ، فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، مواد معدنی و پروتئین گیاهی هستند.

آجیل و دانه هایی که باید در انبار خود نگهداری کنید:

  • بادام
  • بادام زمینی
  • آجیل برزیلی
  • گردو
  • گردوی آمریکایی
  • پسته
  • آجیل کاج
  • دانههای چیا
  • دانه های شاهدانه
  • دانه های کتان
  • دانه کدو تنبل
  • دانه های آفتابگردان
  • کنجد

روغن

ترکیب پایه پنجم: چربی های سالم.

از چاق شدن نترسید! افزودن چربی های سالم به ظروف به بدن کمک می کند ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین های D ، A ، E و K را جذب کند.

اینها همچنین یک لایه طعم و محیطی برای ویتامین های محلول در چربی فراهم می کنند که هیچ عنصر درشت مغذی دیگری نمی تواند با آن رقابت کند. چربی های سالم مانند روغن زیتون و روغن نارگیل ثابت شده است که مزایای قلبی عروقی دارد. به هضم غذا کمک می کند به تولید هورمون ها کمک می کند با التهاب مبارزه می کند ، مو ، ناخن و یکپارچگی پوست را تغذیه می کند. و در تولید کلاژن نقش دارد

این روغنهای با کیفیت بالا را ذخیره کنید:

  • روغن آووکادو
  • روغن نارگیل
  • روغن دانه کتان
  • روغن زیتون
  • روغن کنجد

سرکه

ترکیب پایه پنجم: عامل مزه

سرکه یک ماده ضروری در آشپزخانه است! آنها طعم و اسیدیته ای را که اکثر دستور العمل ها برای تعادل طعم نیاز دارند ، ارائه می دهند ، همچنین مزایای تغذیه ای زیادی را ارائه می دهند ، به ویژه آنهایی که به طور طبیعی مانند سرکه سیب خام تخمیر می شوند.

به طور کلی سرکه در انتهای دستورالعمل ها برای افزودن نهایی اسید و تارت برای روشن کردن ظروف یا افزودن طعم استفاده می شود. به عنوان مثال ، سرکه سیب خام حاوی باکتری های تخمیر شده طبیعی (خوب) است که با کمک به تجزیه آن به هضم ما کمک می کند. پروتئین و غذا این می تواند به رفع نفخ کمک کند و می تواند به عنوان جایگزینی برای بهبود پوست در صورت استفاده از تونر استفاده شود.

هنگام خرید سرکه سرکه ای را انتخاب کنید که تا حد امکان پاستوریزه نشده و به طور طبیعی تخمیر شود. بهترین گزینه بعدی سرکه ارگانیک فیلتر نشده است. تنها عنصر باید سرکه باشد. بنابراین ، رنگ ، رنگ کارامل یا غلیظ کننده اضافه نکنید.

انبار خود را با این سرکه ها ذخیره کنید:

  • سرکه سیب براگ خام
  • سرکه شراب قرمز
  • سرکه گیلاس تخمیر شده
  • سرکه بازامیک
  • سرکه ی نارگیل

گیاهان خشک و ادویه جات ترشی جات

ترکیب پایه پنجم: عامل مزه

گیاهان خشک و ادویه جات راحت ترین راه برای ذخیره آنها است. این باعث می شود آنها به راحتی در دسترس باشند و طعم و تغذیه را اضافه می کند. بدون افزودن طعم دهنده ها و سدیم

گیاهان و ادویه جات فقط طعم خاصی به هیچ غذایی نمی دهند. بلکه سرشار از مواد مغذی است من به خصوص همه آنها را دوست دارم – زردچوبه و دارچین.

این گیاهان و ادویه جات را به انبار خود اضافه کنید:

  • ریحان
  • پیازچه
  • گشنیز
  • شوید
  • نعناع تند
  • جعفری
  • پونه کوهی
  • رزماری
  • زمان
  • فیلسوف
  • دارچین
  • زردچوبه
  • مخمر تغذیه براگ

غذای راحت اما مغذی

عناصر پنج پایه: متفاوت است

خواه دسرهای از پیش ساخته باشد یا مواد پخت. داشتن انباری با چند وسیله مناسب برای حفظ عادات غذایی متعادل کلید است. همه ما می دانیم که روزهایی پیش می آید که شما وقت و انرژی لازم برای پختن تعادل مناسب غذا را ندارید. یا وقتی واقعاً به یک میان وعده سالم نیاز دارید.

در آن زمانها مهم است که گزینه هایی در دست داشته باشید که به شما کمک می کند به راحتی انتخاب های متعادل را انجام دهید.

گزینه های مناسب و در عین حال مغذی این مارک ها را ذخیره کنید:

  • آسیاب های ساده
  • هفت غذا
  • کروا هو
  • علوفه خوار
  • آسیاب سرخ باب
  • اواخر جولای
  • ترقه های مریم رفته

انبار خود را برای یک رژیم متعادل سازماندهی کنید.

اکنون که می دانید چه چیزی را در انبار خود نگه دارید مرحله بعدی شناسایی فضاهایی است که در اختیار دارید. آیا حداقل یک گزینه در هر دسته دارید؟ هیچ ماده ای ندارید اما آیا می دانید که قطعاً دوست دارید بیشتر غذا بخورید؟

موجودی تهیه کنید و آن را به لیست خرید این هفته اضافه کنید.

به یاد داشته باشید ، ممکن است ساده به نظر برسد ، اما نگهداری از انبار خود یکی از راه هایی که می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید. و ایجاد عادات غذایی متعادل را آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *