چگونه در هنگام اعتیاد به صداهای بلند از خود مراقبت بهتری داشته باشید

چگونه در هنگام اعتیاد به صداهای بلند از خود مراقبت بهتری داشته باشید


وقتی سلامت روانی ما به خطر بیفتد ، احساس عدم کفایت به سرعت ایجاد می شود. این احساسات می تواند احساس عدم اطمینان ، ناتوان کننده و ترسناک باشد. شاید قلب شما در حال تپش است ، قفسه سینه شما سفت شده است ، یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی دارید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، از تعداد زیادی از مردم که در مبارزات شما سهیم هستند شگفت زده می شوید. مطالعه اخیر توسط Fr. انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر استرس را تجربه می کنند و بیش از 80 درصد آنها علائم استرس مزمن را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از کمک کوچکی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر سوالی در مورد اینکه برای کاهش اضطراب چه کار کنید یا س wonderال دارید که هنگام ناراحتی چه کار کنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

توصیه های کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود ، بدون توجه به مشکلاتی که دارید ، خواهید یافت.

توصیه های سریع و کاربردی که می تواند سلامت روانی را برای احساس شما ارتقا دهد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما مشکلاتی داریم و هر دوی ما شرایط وخیمی را داریم که فقط ما را به آن سوی مرز می فرستد (و اگر سرتان را تکان نمی دهید لطفاً راز خود را به ما بگویید). در حالی که ما می توانیم اقدامات پیشگیرانه ای را برای حفظ سلامت روان خود انجام دهیم (فکر کنید: غذاهای مغذی، شروع به مدیتیشن کنید ، یا به اندازه کافی بخوابید) ، ما نمی توانیم از بروز شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما به شما یک استراتژی و توصیه عملی می دهیم تا هر زمان که نیاز به تغییراتی دارید ، آن را اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس می کنید گیر کرده اید ، تنها هستید ، استرس دارید یا چیزی کمتر از خود متعادل خود دارید ، این نکات سریع سلامت روان را ارائه دهید. این ابزارها می توانند به کنترل سریع سیستم عصبی شما کمک کنند و آرامش شما را حفظ کنند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به تنفس بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و دست دیگر را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی نفس بکشید ، متوقف شوید ، سپس با همان تعداد از طریق دهان خود بازدم را انجام دهید. تکرار!

نفس عمیقی از اسانس اسطوخودوس بکشید

بطری های کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست داشته باشید. هنگامی که احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق بکشید تا آرام شوید و ذهن خود را جوان کنید.

به پیاده روی آرام بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون وقفه به راه رفتن خود ادامه دهید. فقط حرکت دادن بدن می تواند با تغییر ذهن شما از جنگیدن یا پرواز به استراحت و هضم ، افکار مضطرب را کاهش دهد.

مدیتیشن کنید

هنگامی که احساس می کنید غرق شده اید و نمی دانید برای کاهش اضطراب چه کار کنید ، ذهن خود را با یک خلاصه مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای آرام کنید. این کار را پنج دقیقه امتحان کنید همین حالا مراقبه را راحت کنید نوشته آماندا گیلبرت برای امداد فوری!

وقتی احساس خستگی می کنید چه باید بکنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی غرق شدید و در حالت بدی گیر کردید چه باید بکنید؟ با تغییرات کوچک شروع کنید. شاید نگرش خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید یا فقط ده دقیقه قبل از دوش بیدار شوید تا با برنامه روزانه خود مطابقت داشته باشید. تغییرات کوچک با افزایش زمان افزایش زیادی را به همراه دارد!

افکار منفی را برای داشتن طرز تفکر مثبت کنار بگذارید

تغییر نگرش می تواند تأثیر فوری بر سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی شما به سراغ شما می آیند ، به چیزی فکر کنید که از آن قدردانی می کنید و تغییری در نگرش خود مشاهده کنید.

مربوط: 3 هک متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی

بیش از حد فکر نکنید و به خود شک کنید

به راحتی می توانید وضعیت “اگر می شد” را در ذهن خود زنده کنید و بدترین آن را تصور کنید. اما ، اگر فکر می کنید برای کاهش اضطراب چه باید بکنید ، وقت آن است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای تصور بدترین نتیجه ، بهترین را در نظر بگیرید. میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید که یک موقعیت مثبت به واقعیت تبدیل می شود. فقط باید به گذشته فکر کرد! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که “افکار بد” را از بین ببرید.

لیستی از اهداف ایجاد کنید

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد یک برنامه می تواند به شما انگیزه و انگیزه لازم برای اقدام را بدهد.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی در حال مدیتیشن هستید ، به دنبال سرگرمی هایی باشید که علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: یوگا ، کلاسهای یوگا ، کلاسهای آشپزی یا دوره های آموزشی هیجان انگیز!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

نوشیدن glass لیوان بزرگ آب

کم آبی مکرر (حتی در کمی) می تواند منجر به خستگی و خواب آلودگی شود. این امر علاوه بر انرژی شما می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما نیز تأثیر بگذارد. صبح اولین لیوان بزرگ آب بنوشید و بطری را در طول روز با خود حمل کنید. وقتی احساس خستگی می کنید ، آب بنوشید!

میان وعده های سرشار از انرژی بخورید

یک میان وعده غنی از انرژی برای از بین بردن استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های غنی بخورید مکمل های انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین دردهای عضلانی و افزایش ریکاوری ، پژوهش توصیه می شود دوش آب سرد بگیرید تا به خلق و خوی شما کمک کند و خستگی شما کاهش یابد. در حالی که ایستادن در هوای سرد همیشه نیست اکثر لذت ببرید ، ما نمی توانیم انکار کنیم که چگونه بعداً احساس سرزندگی کردیم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه پیاده روی کنید و چه ورزشهای سبک انجام دهید ، تمرینات با شدت کم می تواند سطح انرژی شما را افزایش داده ، استرس را از بین ببرد و شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید در صورت احساس خستگی دائمی انجام دهید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را ثبت کنید

به جای اینکه احساسات درونی خود را بیرون بیاورید ، بگذارید روی کاغذ ظاهر شوند. ما اغلب این را “دور انداختن” می نامیم – فقط هر آنچه را که در ذهن شماست بنویسید و این احساسات را برطرف کنید!

آن را بخوانید

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک دقیقاً همان چیزی است که هنگام افسردگی یا ناراحتی انجام دهید. در واقع ، الف آموزش هاروارد گریه اکسی توسین و مواد مخدر درون زا را که بیشتر با نام اندورفین شناخته می شوند ترشح می کند. این می تواند درد جسمی و روحی را درمان کند!

اتاق یا منطقه را تمیز کنید

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی است مربوط؟ یک منطقه تمیز می تواند به رفع اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که مرطوب کردن یک راه م toثر برای تمیز نگه داشتن سر است.

یک مجله قدردانی راه اندازی کنید

حتی در بدترین روز ، چیزی برای قدردانی وجود دارد. یک لیست قدردانی شروع کنید و به طور مداوم به آن اضافه کنید. وقتی احساس ناراحتی ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، دوباره مجله خود را بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس شوک یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آیا آن تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم ، هستند؟ برگرد به سراغ کسانی که اینجا هستند. وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز احساس ناخوشی می کنید؟ نفس بکشید تا تنش شروع به فروکش کند. با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

تمرینات HIIT را انجام دهید

انرژی شدید کل کانال را وارد قلب کنید تمرین HIIT! شما می توانید خلق و خوی منفی را برای هورمون هایی که پس از تمرینات عرق کرده به سیستم شما سرازیر می شوند ، تغییر دهید.

فعالیت جلب توجه مورد علاقه یا تکنیک کاهش استرس را انجام دهید

شاید نفس عمیقی بکشد ، الف جریان یوگا، یا آرامش حمام نمک Epsomبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس خنکی ، آرامش و انباشتگی می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

شبکه ای برای مارچوبه پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته شما یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست کمک کنید! بسیاری آماده و مایل به کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران باعث می شود احساس خوشبختی (و تنها) کنید. این برنامه رایگان ، ساده و مفید برای روح است.

رسانه های اجتماعی را ترک کنید

گاهی اوقات رسانه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات حتی بیشتر احساس تنهایی می کند. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در لحظه زندگی کنید! تماس بگیرید ، معاشرت کنید ، با افراد غریبه لبخند بزنید ، یا در کافی شاپ بنشینید و روی ارتباطات واقعی تمرکز کنید.

بیلی خزدار را بپذیرید

شاید بتوانید یک سگ ببرید ، در یک مرکز حیوان خانگی داوطلب شوید ، یا زمانی را با حیوان خزدار دوست خود بگذرانید! علاوه بر حمام ، عشق بی قید و شرط و داشتن حیوانات خانگی را برای ما فراهم می کند نمایش برای افزایش احساسات ، کاهش استرس و ایجاد احساس انزوا بیشتر.

به یک کلاس ورزشی جدید بپیوندید

اگر می توانید ، عرق کردن در کلاس ورزش یا ایجاد گروه می تواند راهی عالی برای ملاقات با همفکران باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با مشاوره و راهنمایی متخصصان ، تمرینات مربیان و موارد دیگر ، احساس خواهید کرد که بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای FitOn PRO و دسترسی به دستور العمل های تأیید شده از نظر تغذیه ، و ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای تقویت سلامت روانی شما همین حالا

اجازه ندهید احساسات شما زندگی شما را کنترل کنند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمک احتیاج داشتید به توصیه های عملی ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به مراقبت یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات در زندگی روزمره شما تداخل ایجاد می کند ، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مانند شما یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این توصیه ها مکانیزم های مقابله موثر هستند ، هر یک متفاوت است. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی بیشتر درباره سلامتی ، تمرینات برای همه سطوح ورزش ، مدیتیشن اولیه و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *