چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی است تا بتوانید تمرین مدیتیشن روزانه خود را افزایش دهید.

از کاهش سطح استرس اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ضربان قلب و فشار خون بالا برای افزایش و افزایش سلامت احساسی ، محدوده تمرکز ، عملکرد سیستم ایمنی بدن. عملکرد مغز وضوح ذهنی ، تمرکز ، آرامش و خواب لیست مزایای مدیتیشن برای سلامتی همچنان در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین شیوه هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید. و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی بر عادات غذایی شما داشته باشد. بنابراین ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

وقتی اولین بار را شروع می کنید ورود به حالت مدیتیشن می تواند چالش برانگیز باشد. به خصوص اگر محیط اطراف باشد فضای آرام و آرام شما را فراهم نمی کند. اما با مراحل ساده چند قدم می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما پشتیبانی می کند. در ایجاد عادات

آنچه باید در منطقه مدیتیشن خود قرار دهید

اینجاست که مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر جایی اتفاق بیفتد! لازم نیست یک اتاق کامل یا فضای اضافی را به مدیتیشن اختصاص دهید. زیرا مدیتیشن را می توان به طرق مختلف در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما یک رویا خواهد بود که در آپارتمان یا خانه خود یک اتاق ویژه به مدیتیشن اختصاص دهیم. معمولاً اینطور نیست. و نیازی به اتاق خاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات عادت هستیم. و محیط ما بر رفتارهایی که انجام می دهیم تأثیر می گذارد. به همین دلیل مناسب ترین و حمایتی است که یک منطقه ویژه برای تمرین خود داشته باشید.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای باشد ، گوشه ای ، اتاقی که به ندرت از آن استفاده می کنید. یا هر چیزی که برای شما کار می کند! وقتی جایی در ذهن دارید این ابزارها را اضافه کنید تا به شما کمک کند احساس فضایی آرام داشته باشید که هر روز منتظر دیدن آن هستید.

1. کوسن مدیتیشن

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد. به خصوص اگر شما تازه شروع به کار با ذهن آگاهی کرده اید. و به خصوص اگر مدیتیشن هستید شما می دانید احساس آرامش چقدر مهم است. مهم است که یک مکان راحت برای مدیتیشن خود داشته باشید.

من بالش مدیتیشن آووکادو را دوست دارم زیرا ارگانیک ، گیاهی ، سبز است و دارای گندم سیاه است که یک پایه جامد ایجاد می کند. اما راحت است که با بدن منحصر به فرد شما سازگار است.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک های آووکادو بودم زیرا آنها متعهد به تولید محصولاتی هستند که هم از نظر کیفیت و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین مفید هستند ، که برای رفاه همه ما ضروری است. خوب

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش های تغذیه آگاهانه آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله خود برای حمایت از شما به طرق مختلف از مجله غذایی خود استفاده کنید (مانند آنچه که خوردید ، چه موقع ، چه احساسی به شما دست داد و چه کردید). گرسنگی شما چطور است؟ اشتها، میل مشکلات گوارشی سلامت عاطفی در اطراف وعده های غذایی و غیره) برای تأمل ، یک مجله در مورد استرس روزانه خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، مواردی را بنویسید که هر روز از آنها سپاسگزار هستید.

یادداشت های فیزیکی با قلم و کاغذ نشان داده می شوند تا به جای استفاده دیجیتالی ، به افزایش عملکرد و حفظ شناختی کمک کنند. بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و خودتان را بررسی کنید.

پس از تمرین واسطه گری چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود تأمل کنید. اتفاقی که در حین تمرین افتاد و نیت شما برای روز خود (یا روز بعد اگر در حال مدیتیشن در شب هستید.) این لحظه ذهن آگاهی بعد از مدیتیشن شما را در هماهنگی بیشتر با ذهن و بدن شما راهنمایی می کند. و می تواند به شما کمک کند تا عمیق تر تمرین کنید.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا بررسی انواع مختلف تمرینات ذهن آگاهی هستید. داشتن چند کتاب که می توانید انتخاب کنید و کمی راهنمایی و الهام برای شروع پیدا کنید بسیار مفید خواهد بود.

چند کتاب مورد علاقه که می توانند از سفر ذهن شما حمایت کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده جو

اگر می خواهید فضای مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید. در عین حال به شما کمک می کند تا به یک وضعیت روحی آرام برسید. می توانید چند مورد اضافی اضافه کنید. این موارد برای شروع مدیتیشن ضروری نیست. اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کند. این به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

بو

من از رایحه آرامش بخش آن لذت می برم و باعث آرامش بیشتر برای مدیتیشن می شود. بنابراین ، ممکن است متوجه شوید که روغنهای ضروری هستند اسپری برای اتاق یا بخور برای شما نیز مفید است. فقط به یاد داشته باشید که غیر سمی بخرید.

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز در این نزدیکی به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه زیبا برای تعمیق تجربه شما است. من دوست دارم مدیتیشن را با جلسات صوتی شروع و به پایان برسانم.

طبیعت

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن در خانه مان دارم که دارای یک پنجره زیبا به سمت طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه داشتم تا بتوانم یک تفریح ​​مانند آبگرم ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید که بتوانید در آنجا بنشینید و چه چند گیاه را در نزدیکی خود نگه دارید ، داشتن کمی طبیعت می تواند به کاهش استرس کمک کند.

ایجاد فضای مدیتیشن شما

هر فضای مدیتیشن بسته به نیازها ، خواسته ها و فضای ما منحصر به فرد است. نکته اصلی این است که دریابید چه تنظیماتی باعث می شود هر روز برای تمرین میانجیگری به آن منطقه بروید.

اکنون ایده هایی در مورد آنچه می توانید در آن قرار دهید دارید. هدف خود را ایجاد یک فضای مدیتیشن در این هفته کنید!

⭐ نکته کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *