چگونه چاق شویم؟ (5 نکته ساده برای افزایش سریع غلاف)

چگونه چاق شویم؟  (5 نکته ساده برای افزایش سریع غلاف)


برخلاف بسیاری در دوره کاهش وزن و لاغری برای برخی این سوال پیش می آید که چربی چیست؟
معمولا چندین روش برای افزودن غلاف وجود دارد.
اما ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا شخص می خواهد غلاف اضافه کند یا نه.
برای بررسی این امر ، بهتر است bmi را محاسبه کنید. از این طریق می توان تشخیص داد که آیا شخص می خواهد غلاف اضافه کند یا نه.
سپس راه حل های احتمالی این مشکل را بررسی می کنیم. با ما بمان.

مطالب مربوط به نحوه حذف چربی

چگونه می دانیم که می خواهیم غلاف اضافه کنیم؟

یکی از شاخص هایی که می تواند وضعیت سلامت غلاف را تا حدی تعیین کند ، محاسبه شاخص بدنه است. هنگامی که با استفاده از ارتفاع و غلاف به شکل خاصی رسیدیم ، می توانیم به افزودن غلاف فکر کنیم.

الگوریتم Bmiوزن بدن (کیلوگرم) ، تقسیم بر ارتفاع مربع (سانتی متر)

وقتی رقم به دست آمده کمتر از 5/18 باشد ، به این معنی است که فرد غلاف پایینی دارد. اگر تعداد بدست آمده بیش از 25 باشد ، فرد دارای غلاف اضافی است.
با این حال ، این استاندارد نادرست است و بسیاری از عوامل دیگر مانند سن ، جنس ، فعالیت بدنی ، ژنتیک و حتی آب و هوا باید به صورت جداگانه در نظر گرفته شود. اما تقریباً می تواند انتخاب خوبی باشد.

چگونه می توان غلاف را در مدت زمان کوتاهی اضافه کرد ؟؟

چگونه چاق شویم

یکی از مهمترین سالاتی که همه افراد دارای غلاف پایین باید با آن کنار بیایند این است که چگونه غلاف خود را افزایش دهند تا در اسرع وقت نتیجه بگیرند.
اول از همه ، باید در نظر داشت که برخی عوامل منجر به کاهش غلاف بیش از حد می شوند. در بیشتر موارد ، پس از حذف این عوامل ، غلاف ها شروع به افزایش می کنند:

  • مشکلات غده مانند پرکاری تیروئید که باعث می شود متابولیسم را در بدن افزایش می دهد و در نتیجه منجر به از دست رفتن غلاف می شود.
  • مشکلات موثر در خوردن مانند: سوء تغذیه عصبی که در عوامل روانی مغرضانه است.
  • بیماری سلیاک که اکثر مردم آن را نمی شناسند. این بیماری باعث آسیب به دیواره روده شده و مانع جذب ویتامین ها و مواد معدنی می شود.
  • دیابت داشته باشید ، به خصوص اگر نوع 1 باشد و غیرقابل کنترل باشد.
  • عفونت ها یا شرایطی مانند آبله ، سل ، HIV یا ایدز می توانند باعث کوچک شدن غلاف شوند.
  • وجود تومورهای سرطانی متابولیسم انرژی را افزایش داده و منجر به کاهش تعداد غلاف ها می شود.

اما یکی از دلایل کاهش وزن غلاف می تواند سوء تغذیه باشد. معمولاً غذاهایی وجود دارند که میزان غلاف را افزایش می دهند. بنابراین ، در مقاله زیر ، ما بهترین غذاها را معرفی می کنیم که می تواند پایه ای برای افزودن غلاف باشد ، تا بدانید چگونه برای این کار سالم بمانید.

بادام زمینی و کره بادام زمینی

و شاخه ها و دانه ها می توانند به تامین مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن شما کمک کنند.
از طرف دیگر ، انتخاب خوبی برای افزودن غلاف است. زیرا انرژی بالایی به بدن می دهند. این گروه از غذاها را می توان به عنوان بهترین میان وعده استفاده کرد. انواع غلاف هایی که می توان برای افزودن غلاف استفاده کرد شامل موارد زیر است:

  • بادام (به ویژه کره بادام زمینی)
  • وونات
  • هتل
  • بادام زمینی

انواع میوه و آجیل بخورید

دریافت انرژی بیشتر می تواند به شما در داشتن غلاف بیشتر کمک کند. جالب است بدانید که میوه های خشک به دلیل کاهش وزن و کاهش وزن انرژی بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند.
بهتر است میوه هایی را انتخاب کنید که کربوهیدرات و قند زیادی دارند ، مانند موز. گزینه های زیر برای میوه های خشک بهتر است:

  • تاریخ
  • کشمش و کشمش
  • از انجیر خشک شده
  • ام خشک شد

چگونه با خوردن بیشتر برنج غلاف کنیم؟

برنج یکی از منابع کربوهیدرات است که می تواند ساده ترین راه برای افزودن غلاف باشد. پخت غذا حدود 200 کالری ، حدود 45 گرم چربی و کربوهیدرات را تأمین می کند.
برنج برای افرادی که روزه می گیرند و هوس خوردن قند و شکر را دارند ، انتخاب خوبی است.
البته ، باید در نظر داشته باشید که نباید تنها منبع کربوهیدرات باشد. گزینه های دیگر مانند غلات کامل ، حبوبات باید در نظر گرفته شوند.

چگونه با اسکراب پوست سر چربی را از بین ببریم؟

چگونه می توان غلاف را در زمان کوتاهی اضافه کرد ؟؟

گروه دیگری از غذاهایی که می توانند به شما در افزایش عدس کمک کنند سبوس برنج است.
نان خانگی دارای انواع ویتامین است. علاوه بر این ، بسته به مواد مورد استفاده در آنها ، مقدار متفاوتی پروتئین به بدن تحویل داده می شود. آنها می توانند به عنوان یک میان وعده سالم برای چاقی استفاده شوند.

طرز تهیه نان خوشمزه برای چاقی

نان شکلاتی
برای تهیه این نان ، باید مواد زیر را به مخلوط کن اضافه کنید:
دو بطری شیر پرچرب
موز
قاشق شکلات
آجیل را از چوب خام مورد علاقه خود بریزید

آب وانیل عصاره وانیل
برای تهیه نان وانیلی ، باید مواد زیر را در مخلوط کن مخلوط کنید:
دو بطری شیر پرچرب
با توت تازه یا توت یخ زده سرو کنید
سرویس ماست با پروتئین بالا
وانیل به میزان دلخواه

اسموتی فندقی
برای دانستن نحوه افزودن آب غلاف ، بهتر است آب لیمو را از دست ندهید:
دو لیوان شیر شکلاتی پرچرب
قاشق عسل
نصف قاشق چوب کاج نارون بدون پوست خام
مقدار شکلات مورد نیاز

اسموتی کارامل
برای تهیه این نان ، باید مواد زیر را به مخلوط کن اضافه کنید:
دو بطری شیر پرچرب
سیب نصف سیب است
قاشق عسل
مقدار مورد نظر کرم کارامل

به مصرف پروتئین توجه کنید

پروتئین مهمترین ماده مغذی مورد نیاز بدن برای ساخت و حفظ بافت ماهیچه ای است.
هنگامی که انرژی زیاد است ، بدن آن را به شکل بافت چربی ذخیره می کند. اما وقتی انرژی اضافی از پروتئین تامین می شود ، بدن آن را به شکل بافت ماهیچه ای ذخیره می کند.

با این حال ، بهتر است از رژیم غذایی سرشار از پروتئین استفاده کنید. زیرا علاوه بر افزودن غذا و جلوگیری از خوردن غذاهای دیگر ، می تواند باعث بروز چیزی نیز شود. مشکلات گوارشی اراده.
از جمله بهترین منابع دریافت پروتئین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع گوشت قرمز
  • مرغ و مرغ
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • محصولات لبنی
  • به دارکوب ها و دانه ها
  • لوبیا

مطالب مربوط به نحوه حذف چربی

خلاصه

در این مقاله ، مهمترین استراتژی ها را برای پاسخ به س howال نحوه افزایش غلاف مورد بحث قرار می دهیم. اما افرادی که غلاف بسیار پایینی دارند ، بهتر است دلایل اصلی عدم افزودن غلاف را بررسی کرده و سپس غذا و غذا را به تنهایی تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *