کاهش طعم و سبزیجات بهتر است


پاییز فرا رسیده و این بهترین سبزیجات سبز است!

دریافت محصول محلی و فصلی به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج تازه و بسیار خوشمزه می خریم. سبز تیره ، برگدار ، شبیه فصل رشد سرد. به سوئیسی تند سوئیسی ، اسفناج و کیک تند فکر کنید. این سبزیجات انرژی دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به سوزاندن پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

رنگ سبز برگ ها مملو از مواد مغذی است ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان مواد پاک کننده رادیکال های آزاد در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که از طریق هضم طبیعی تولید می شوند ، جذب می کنند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند سبزیجات کم کربوهیدرات ، غلات سبوس دار ، سبزیجات برگ سبز کم کالری و کربوهیدرات دارند ، به عنوان مثال ، کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که تا 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C را تأمین می کند. به روغن سوئیس در هر فنجان فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کردنی یا کبابی کرد. کلم ، طعم لذیذ و مفرحی را به سوپ ها و خورشت ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند فرنی یا فرسی را می توان به سالاد اضافه کرد. سبزی ها اگرچه محتاط هستند ، اما تلخ هستند ، بنابراین برای ایجاد تفاوت به یک فویل از طعم شیرین یا تند مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب ، سیب و سبزیجات خود را ذخیره می کنید ، حتماً برگ های سبز موجود در بازار کشاورزان محلی خود را چک کنید و به طور منظم از آنجا خارج شوید و برای سلامتی بهتر به خارج از محدوده راحتی معمول خود بروید.

و اگر برگهای سبز فنجان چای ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم نیست ، جوانه بروکسل سبزیجاتی است که به طور معجزه آسایی کاهش می یابد و می تواند تا نیمی از بشقاب شما را اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *