کاهش چربی بدون رژیم های کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: تغذیه


من برخی از متخصصان پزشکی مانند دکتر جیسون فونگ را دیده ام که ادعا می کنند از دست دادن چربی تنها زمانی رخ می دهد که بیشتر گلیکوژن در ماهیچه ها ذخیره شود. و سطح بسیار پایین انسولین ، مانند بعد از روزه داری

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب افراد رژیم کم کربوهیدرات ندارند و ناشتا نیستند (برعکس ، آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). حدس من این است که سطح گلیکوژن عضلات آنها هنوز نسبتاً بالا است و سطح انسولین آنها. متوسط ​​باقی می ماند

با این حال ، این افراد هنوز هم می توانند چربی خود را از دست بدهند. تا زمانی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف کنند ، ورزش کنند و سطح کالری خود را حفظ کنند.

به نظر می رسد با این نکته که روزه و/یا کربوهیدرات کم تنها راه چربی سوزی است ، مغایرت دارد. بنابراین سوال من از مترجمان این است که هنگام سوزاندن چربی در واقع کنترل چیست. در مقایسه با زمانی که گلیکوژن عضله برای انرژی متابولیزه می شود شکی ندارم که داشتن سطح پایین انسولین تعادل را برای سوزاندن چربی بیشتر تغییر می دهد. اما ظاهراً بسیاری از افراد حتی در رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا در کاهش چربی موفق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *