کلاس یوگا برای 10 نفر تمرین کنید

کلاس یوگا برای 10 نفر تمرین کنید


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که در هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفه سنتی هندو است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افرادی است که به طور فعال به دنبال مرکز سلامت ، تاب آوری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

یافتن مدلی که متناسب با نیاز شما باشد می تواند مشکل باشد. برخی برای ایجاد تعادل ، تعادل یا خم شدن بسیار مفید هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش غلاف ، روح یا تمرکز تأکید می کنند.

این می تواند در انواع مختلف یوگا بسیار طاقت فرسا باشد و تلاش برای یافتن چیزی برای امتحان کردن. ممکن است خوب باشد که انواع مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در اینجا نه شکل از رشته یوگا وجود دارد که امروزه تمرین می شود.

یوگا

تمرکز اصلی یوگا بر آناتومی و تناسب اندام شما است. فعالیت های یوگا ، از جمله یوگا و پتو ، ممکن است در برخی موارد استفاده شود. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دقیق است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه وضعیت های مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حالت های معمولی در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است با یک کلاس مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین بار تمرین کنندگان است. هاتا اساس یوگا با سرعت کمتری است. هر موقعیتی برای انجام چند نفس عمیق در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید ، انجام می شود. از آنجا که این نوع یوگا ملایم تر تلقی می شود ، برای مبتدیانی که می خواهند آرامش را به یوگا معرفی کنند مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر از فعالیت های مشابه لذت می برید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی فرش را رول می کنید باید چه کار کنید. موقعیت یابی هر بار به همان ترتیب نود دقیقه انجام می شود ، بنابراین یک نوع یوگا قابل پیش بینی تر در نظر گرفته می شود. گرمای اتاق حدود 105 درجه ، حدود 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند خشک شدن زیادی را انجام دهد ، اساساً به دلیل گرما ، بنابراین در صورت نیاز حتماً استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

یوگا وینیاسا

یوگا وینیاسا می تواند برای کاهش وزن مفید باشد زیرا سرعت بالایی دارد. اگر از تمرینات تناوبی با شدت بالا لذت می برید ، این ممکن است راهی سرگرم کننده برای آزمایش باشد. این شامل ادغام نفس و حرکت در یک وضعیت مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند مانند رقص زیادی باشد و بسیاری از معلمان تمایل دارند موسیقی سریع و متناسب با ریتم ژست پخش کنند.

ترمیم یوگا

هدف اصلی بهبود یوگا کاهش سرعت و آرامش است. این موقعیت ها به مدت طولانی در یک انتقال آهسته نگه داشته می شوند تا وارد سیستم عصبی بدن شما شوند و به خواب بهتر کمک کنند. بلوکها معمولاً به عنوان ابزاری برای کمک به تعادل بخشهای مختلف بدن در حین وضعیت بدن استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکاران در روز بهبودی بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر از فعالیت های چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق لذت می برید ، ممکن است اشتانگا یوگا بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل یک موقعیت دنباله منحصر به فرد در مجموعه ای از شش خواهد بود. شما با تنفس و حرکت خود در هر خلقت ترکیب می شوید تا ضمن احساس سوزش عضلات داخلی ، جریان کاملی برای تنظیم رنگ ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربی هستند که تمرینات را صحبت می کند ، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند که ترتیب را به طور مستقل انجام دهید و فقط در صورت نیاز مشاوره بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یوگا معنوی است که شامل تنفس همراه با تمرینات تکراری است. علاوه بر این ، آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی درون شما را آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگای گرم در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا به شانزده دنباله شکل گیری نمی چسبد و می تواند حالت های بیشتری را در اشکال مختلف ترکیب کند. گرما به شما این احساس را می دهد که می توانید به عمق هر موقعیت بروید و در صورت عدم احتیاط کشش بیشتری ایجاد می شود. این کلاس باعث می شود عرق شما بیشتر و چالش برانگیزتر شود ، بنابراین مطمئن شوید که از همان ابتدا شروع کنید.

یوگا یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای یافتن “سلول ها” و کشش ماهیچه های خود داشته باشید ، یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن با تأکید بر بافت همبند عمیق تر است. شما اساساً به بدن خود اجازه می دهید تا در وضعیتی قرار بگیرد و نه در وضعیت قرار گرفتن. این تمرین به بازگرداندن انعطاف پذیری و در عین حال متعادل ساختن ذهن و بدن کمک می کند.

فرض کنید مدت زیادی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، ممکن است از قبل متوجه مزایای سلامتی آن ، مانند خواب بهتر ، کاهش عوارض و عوارض ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری شوید.

اگر یوگا را شروع کرده و به طور منظم به آن پایبند باشید ، باید منتظر آن باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و از بین بردن ذهن و بدن شما است.

مهمترین اقدامات برای اولین بار است که فعالیتهای ورزشی را ادغام کرده و شیوه زندگی ما را تغییر می دهد. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است قدرت روحی و جسمی خود را بیشتر و بهتر از هر تمرین مشابه دیگری احساس کنید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ تا مکان نزدیک خود و کلاس یوگا را که بیشتر با نیازهای تناسب اندام شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *