گردو 101: ارزش تغذیه ای و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای دشوار باشد – آنها خوشمزه و سالم هستند. اما کالری بالایی نیز دارد. برای آشنایی کامل با تغذیه گردو به ادامه مطلب بروید. مزایای احتمالی و چگونه آن را در برنامه غذایی سالم خود ادغام کنید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه آشپزی در Beachbody می گوید: “گردو دارای کالری زیادی است ،” بنابراین شما نمی خواهید بیش از حد غذا بخورید. با این حال ، آنها می توانند در برنامه رژیم غذایی شما برای کاهش وزن گنجانده شوند. “

اگر دوست ندارید طعم ساده آن را دوست داشته باشید – مانند Blackberry Walnut Chocolate Shakeology – آن را به اسموتی ها اضافه کنید یا آن را خام و بدون نمک خریداری کنید. و ادویه جات مورد علاقه خود را اضافه کنید

به طور کلی ، گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر ، و همچنین چربی و پروتئین سالم است.

در اینجا تجزیه و تحلیل حقایق تغذیه ای گردو آمده است.

گردوی پوست کنده شده در یک کاسه فلزی

ارزش غذایی گردو

1 اونس گردو خام ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون ما حقایق تغذیه ای گردو را مرور کرده ایم. به راحتی می توان با این آجیل های پرکالری افراط کرد. اما افزودن روزانه مقداری از رژیم غذایی به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو گفت خوردن روزانه گردو بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر منابع چربی دارد. که هر روز دارید

“به طور کلی او می گوید: بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذایی نخورید. نسخه شور نیز مصرف کلی سدیم شما را افزایش می دهد. “

سعی کنید چند نوع گردو را به یک غذای کم چرب مانند سالاد سرخ کرده و گردو اضافه کنید.

1. گردو حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است.

رژیم غذایی مدیترانه ای

اگرچه گردو دارای چربی زیادی است اما دارای چربی خوب است. یعنی اسیدهای چرب اشباع نشده

مطالعه ای در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب خوردن رژیم غذایی با گردو می تواند کلسترول تام و کلسترول LDL را کاهش دهد ، کلسترول “بد” ، که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین دارای α- لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. گردو حاوی موادی شبیه آنتی اکسیدان است.

طبق مطالعه ای در سال 2020 ، گردو دارای خواص آنتی اکسیدانی است. این ممکن است به کاهش عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید گردو اغلب به عنوان غذاهای مغزی نامیده می شود زیرا می تواند مزایای شناختی را در افراد مسن ایجاد کند.

هنک دوست دارد برای یک میان وعده خوشمزه گردو را روی Medjool بپیچد ، یا توپ های انرژی زا خانگی را در گردوی خرد شده برای یک غذای ترد می پیچد.

اگر می خواهید سبزیجات خود را اضافه کنید چند تکه توت فرنگی و اسفناج را به یک سالاد ترد اضافه کنید.

3. گردو حاوی مواد معدنی است.

مس چیزی است که بدن نمی تواند به تنهایی ایجاد کند ، اما به آن نیاز دارد. موجود در گردو

وقتی مس می گیرید با آهن کار می کند تا سلول های خونی و عروق خونی شما را سالم نگه دارد. و به جذب آهن برای شادابی استخوان ها کمک می کند.

4. گردو باعث سیری می شود.

دستور تهیه سیب بلوند

اگر مزایای دیگر امکانات تغذیه گردو جالب به نظر می رسد. این چیزی است که می توانید هر روز مشاهده کنید.

آیا متوجه می شوید که قبل از ناهار در حال محو شدن هستید یا در ساعت 3 بعد از ظهر افت می کنید؟

خبر خوب: از یک مطالعه کوچک گردو می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

بنابراین صبح یک مشت پارافه ماست بپاشید. یا یک مشت گردو را به جای غذاهای خاص در دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر وجود دارد. با دستور العمل ها سعی کنید:

شاکولوژی توت فرنگی ، گردو و جو دوسر

بلوند سیب بدون گردو

فنجان جو دوسر با کشمش و گردو

به دنبال اطلاعات تغذیه متخصص هستید؟ از BODnutrition.com دیدن کنید. و نحوه تغذیه سالم را در دراز مدت با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *