گزارش: بیش از نیمی از خیابانهای باز NYC باز است

گزارش: بیش از نیمی از خیابانهای باز NYC باز است


اکنون 14 ماه است که شهردار بیل دی بلاسیو برای اولین بار طرح خیابان باز خود را معرفی کرد ، که در ابتدا قصد داشت به عابران پیاده و دوچرخه سواران فضای بیشتری برای انتشار ایمن در مراحل اولیه شیوع بیماری بدهد. از آن زمان به بعد ، این برنامه در بسیاری از اشکال موفق ظاهر شده است ، از جمله رستوران های باز و فرهنگ باز ، و شورای شهر قانونی را تصویب کرده است که شهر را ملزم می کند که خیابان ها را به عنوان پروژه های دائمی و گسترده برای خدمت به مرفه ترین محله ها باز کند.

اما گزارشی از اداره حمل و نقل (TA) استدلال می کند که اگرچه این پروژه محبوب و مفید برای بهبود زندگی شهری است ، “نابرابری های قابل توجهی در برنامه ریزی و اجرای پروژه وجود دارد”.

این گروه صدها نفر از کاوشگران داوطلب را برای بازدید از تمام جاده های آزاد شهر حداقل یک بار در تابستان امسال فرستاد و 274 جاده باز را که توسط وزارت حمل و نقل (DOT) ذکر شده است ، تنها 46 درصد یا 126 جاده باز را پیدا کرد. جاده ها – کاربردی آنها جاده باز را به عنوان مکانی مشخص کردند که در آن حداقل یک نقشه بردار موانع موجود در جاده را در ساعات و روزهای مشخص شده توسط DOT مشاهده کرد. بر اساس گزارش آنها ، هیچ مانع و مانعی وجود ندارد که مانع از ورود خودروها و عبور از اکثر جاده ها در ساعات تعیین شده باز شود.

این بدان معناست که تنها 24 مایل از جاده های باز در سراسر شهر ، بیش از 100 مایل همانطور که د بلاسیو گفت ، هنگام شروع پروژه هدف شهر بود و بیش از حداکثر خیابانهای باز شهر در پایان مورد حمله قرار گرفت. تابستان گذشته ، که کمتر از 70 مایل است.

DOT ، که به تازگی یک کمپین مشارکت عمومی را برای بازنگری در طراحی و قوانین ایجاد رستوران دائمی در فضای باز راه اندازی کرده است ، با این ارقام در تناقض است: آنها می گویند در حال حاضر یک خیابان باز 47 مایلی رسمی در شهر وجود دارد.

ست اشتاین ، سخنگوی DOT گفت: “راه باز یک واکنش اضطراری به همه گیری است و ما در حال حاضر اقدامات لازم را برای پایداری و پایداری این پروژه در دراز مدت انجام می دهیم.” محله های مورد استفاده برای این پروژه از منابع خارج می شوند تا جاده باز محبوب آنها دائمی شود. “

استاین افزود که این سازمان بدون پوشش مناقصه یا گروه های محلی برای پوشش خیابان های باز در حال انجام فعالیت های اجتماعی است.

سخنگوی دیگران گفتند که آنها نحوه بررسی TA را می پرسند: “ما وضعیت جاده ای را که به روی ما باز است به طور جدی و اغلب مکرر بررسی می کنیم و ما اطمینان داریم آبی که این جاده ها در واقع می تواند اجرا کند – هرچند ممکن است مسلح باشد. آلانا مورالس ، سخنگوی DOT ، گفت: “تنها در سفر ،” نقشه ها یا نقشه های ما راه هایی را باز کرده اند که در گزارش TA گنجانده نشده است. “

گزارش TA همچنین نشان داد که اکثر جاده های باز نشده در برانکس ، کوئینز و بروکلین بوده است. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از لیست های Open Street در عمل نیستند. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که 69 و 60 درصد از فهرست های Open Street بدون استفاده هستند.

آنها همچنین دریافتند که از هر پنج نیویورکی تنها یک نفر در فاصله کمی از جاده های فعال فعال زندگی می کند و توزیع نابرابر خیابان های باز در محله ها و مناطق مرفه وجود دارد. در شش منطقه شوراي اجتماعي (هيچ كجاي منهتن) هيچ كدام از خيابان هاي باز وجود نداشت كه آنها پرجمعيت ترين ساكنان را در فاصله كمتر از پارك مشخص كردند.

CA Epstein ، سخنگوی TA ، به Gothamist گفت: “جاده ها می توانند راهی برای بهبودی باشند و می توانند به عبور از بحران شهر کمک کنند و خیابان باز باید در مرکز آن باشد.” “ما خیابان های باز را بسیار دوست داریم ، می خواهیم آنها موفق شوند. مگر اینکه کسی بر داده ها نظارت داشته باشد ، ما نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. “

گزارش اخیر کمتر از یک سال پس از آخرین گزارش پیشرفت پروژه حمل و نقل جایگزین ارائه می شود. در تابستان 2020 ، تنها چند ماه پس از راه اندازی خیابان های باز ، گروه استدلال کرد که برنامه های دی بلاسیو “فاقد[ed] چشم انداز و بلندپروازی ، “و اساسا” شبکه غیر مرتبط جزایر فضای عمومی با چالش های مدیریتی. “

اپشتین می گوید: “نکته اصلی داستان این است که ما می دانیم آثار Open Streets وجود دارد ، اما آنها می خواهند در زمینه های بیشتری کار کنند.” “ما داده هایی داریم که نشان می دهد آنها می توانند کار کنند و قانون می تواند به آنها کمک کند تا کار کنند ، اما این ماه ها و ماه ها اجرا می شود و وعده های شهردار را نقض کرده است. و بهبود راه های باز مهم است.”

این گزارش شامل نمونه های زیادی از نحوه بهبود جاده های آزاد در زندگی شهری است: صدمات دوچرخه سواران در جاده های باز 17 درصد کاهش یافت در حالی که سال گذشته 20 درصد در سطح شهر افزایش یافته است. صدمات رانندگان و عابران پیاده حتی در جاده های باز نسبت به کل شهر کمتر بود. و همانطور که د بلاسیو اشاره می کند ، بیش از 100000 شغل صنعت رستوران داری به دلیل فرصت های ناهار خوری در فضای باز نجات می یابد و تنها 0.38٪ از فضای خیابان توسط خیابان های باز اشغال شده است.

نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه سیه نا برای TA نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان نیویورک از بسته شدن جاده ها به روی اتومبیل ها برای بازکردن آنها برای عموم حمایت کردند ، از جمله بیش از 50 درصد صاحبان خودرو. یک نظرسنجی DOT در اوایل سال جاری نشان داد که 81 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی می خواهند برادوی برای همیشه خیابان باز باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد چگونگی بهبود برنامه: هر خیابان باز را دائمی کرده و 24 ساعت در روز با زیرساخت ها و تعویض بهتر باز کنید. جاده باز را حداقل نیم مایل گسترش دهید. کاهش پارکینگ در خیابان در جاده های باز برای جلوگیری از تلاش رانندگان برای ورود ؛ با برنامه ریزی نژادی ، آلودگی هوا بیشتر و میزان تصادفات بیشتر ، محله های دارای محرومیت را هدف قرار داده و اولویت بندی کنید. و راههای خارج از همه مدارس نیویورک را مسدود کرده و خیابانهای باز مدرسه ایجاد کنید.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

تصاویر خیابان در خیابان 36 باز می شود

جاده در جاده 36 باز است

پیکان

جاده در جاده 36 باز است

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اپشتین افزود که اگرچه شهردار یک شورای مشورتی حمل و نقل برای معرفی مفهوم “بهبود حمل و نقل” تشکیل داده بود ، اما د بلاسیو هیچ ارتباطی با توصیه هایی که گروه پس از 18 جلسه ارائه کرده بود نداشت.

دو بلاسیو در سخنرانی خود در شهر خود در سال جاری گفت: “صداقت و گنجاندن در قلب توسعه راه باز خواهد بود” ، اما TA استدلال کرد که هنوز این اتفاق نیفتاده است. اپشتین افزود: “ما امیدواریم دولت بعدی بیشتر روی جاده ها و بازسازی ما تمرکز کند و از قوانین اخیر پیروی کند.”

اریک آدامز ، شهردار اورگان ، رئیس جمهور منتخب بروکلین ، که قبلاً به گاتامیست تمایل خود را برای ادامه خیابان های باز در صورت شهردار نشان داد ، در بیانیه ای گفت که این برنامه “یک مسیر مهم زندگی” در طول همه گیری است. به

آدامز گفت: “همانطور که در این گزارش مشخص می شود ، توزیع برنامه ها عمیقا نابرابر است و نیویورکی ها ، سیاه پوستان و سفیدپوستان در پنج شهرستان بیشتر به جاده های باز دسترسی دارند.” “در حالی که ما در نظر داریم خیابانهای شهر ما پس از کووید چگونه باید باشند ، باید بهتر تلاش کنیم تا مزایای خیابانهای باز به نیویورکی هایی که بیشتر به آنها نیاز دارند برسد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *