30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


ایده های ناهار سالم برای نوجوانان می خواهید؟ در اینجا الهام بخش شماست!

ناهار برای بچه ها می تواند چالش برانگیز باشد. اما ناهارهای نوجوانان با افزایش اشتها و برنامه های شلوغ ممکن است شما را مجبور به تجدید نظر در چیپوتل کند. این که آیا نوجوان شما در تعطیلات ترم تابستانی یا زمستانی در خانه است. یا فقط ایده هایی برای آخر هفته می خواهید؟

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • ارضای مواد مغذی: پروتئین و چربی ناهار شما را پر انرژی نگه می دارد.
  • چندین گروه غذایی: برخی از بچه ها (مثل من) دوست دارند همه غذاهای نشاسته ای بخورند. آرد مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد. اما انواع گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند. (مربوط: چگونه به نوجوان گرسنه خود غذا دهیم)
  • سبزیجات و میوه ها: آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر بچه ها (و بزرگسالان!) به اندازه کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان) است تا از آن بیشتر استفاده کنند.
  • قسمت مناسب برای آنها: هر کودکی متفاوت است هر روز متفاوت است به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدودیت ها یا محدودیت های غذایی اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار داغ برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: نان شیرینی یا نان باگت را به سس پیتزا ، پنیر و مواد اضافی مورد علاقه خود اضافه کنید. سپس آن را در گریل یا در توستر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): آب پز شده و با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان سرو می شود.
  • بقیه شام ​​گرم بود.: درج کنید ظرف تک شیشه ای قابل گرم شدن در مایکروویو
تخم مرغ در سوراخ: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر جعبه ای یک غذای جانبی یا سبزیجات مخلوط منجمد اضافه کنید.
  • سوپ یا چیلی (خودتان بخرید یا خودتان انجام دهید)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات کبابی ، مرغ کبابی باقی مانده و غیره
Quesadilla با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • Veggie Burger یا Veggie Dog (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا خانگی)
Burritos گوشت گاو دوستدار فریزر
  • سیب زمینی پخته: با پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز تزئین کنید.
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده های ناهار برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ گوشت گاو یا سبزیجات یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J– کره کره + ژله)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: با نخود پر پروتئین ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز تزیین کنید.
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا یک دستور العمل است که شما یا نوجوان خود می توانید پیش از موعد برای بقیه هفته تهیه کنید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
کوفته ها به راحتی هضم می شوند

چگونه در ناهار نوجوانان خود میوه و سبزیجات بیشتری را تشویق کنید

  • یک اسموتی میوه (یا بسته های اسموتی را جمع آوری کنید. بنابراین برای آنها آسان است که این کار را سریع انجام دهند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را روی ساندویچ قرار دهید.
  • ادامام را روی بشقاب بگذارید یا آن را به عنوان غذای جانبی بخورید.
  • ناهار را با یک غذای جانبی یا سوپ سبزیجات میل کنید.
  • یک طرف چیپس و سالسا اضافه کنید.
  • یک فنجان میوه و ترشی سیب شیرین نشده را ذخیره کنید.
  • توصیه می کنیم سیب های خرد شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه در تخم مرغ های مخلوط شده اضافه کنید.

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *