4 راه برای حفظ انرژی روزانه بدون کافئین

4 راه برای حفظ انرژی روزانه بدون کافئین


“بیدار شوید و قهوه را بویید” یک جمله منطقی است. اگر تنها چیزی که شما را از بلند شدن از رختخواب باز می دارد وعده یک فنجان قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این بیش از یک بار ریختن است. در حقیقت ، بسیاری از افراد قهوه نوشیدن فنجان مستقیم در طول بعد از ظهر – اما تکیه بر کافئین برای تامین انرژی در تمام طول روز می تواند منجر به عوارض جانبی شود. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را قطع کنید تا نتایج خوبی به دست آورید ، اما راه های دیگری نیز برای به دست آوردن آن بدون ریختن آن در یک فنجان دیگر وجود دارد. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل داشته باشید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین انرژی خود را حفظ کنید!

علت کم بودن قدرت

ما متوجه شدیم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، قطع مصرف کافئین آسان تر از انجام آن است. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، در مراحل خود پیشرفتی ندارید یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی تخت دراز بکشید ، ممکن است یک فنجان کافئین فقط نوک کوه یخ به نظر برسد. با این حال ، اگر به علت اصلی علت بروید که باعث می شود دائماً احساس خستگی کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات زندگی. به طور کلی ، این کمبود خواب است. مطابق با مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها، به یک سوم بزرگسالان توصیه نمی شود که هفت ساعت یا بیشتر در روز بخوابند. علاوه بر بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه برای یک فنجان قهوه خاص بروید ، این را اینجا بیاورید 10 کاری که باید مدام انجام دهید اگر دائماً خسته هستید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای یک فرد بالغ سالم ، تقریباً به میزان موجود در چهار تا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای و چای سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین شما باید به این منابع دیگر نیز پی ببرید!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود سازگار باشید ، می دانید که محدودیت های شما بر اساس احساس کافئین شما است. به عنوان مثال ، اگر احساس سرگیجه ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد غذا بخورید. اگر در طول روز خیلی دیر کافئین بنوشید و اختلالات خواب می تواند روز بعد شما را خسته تر کند و چرخه را بدتر کند ، ممکن است دیر هنگام شب دچار مشکل شوید. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه صرفه جویی در انرژی بدون کافئین کلیدی است!

چگونه می توان تمام انرژی روزانه خود را بدون کافئین دریافت کرد

H20 دیگر بنوشید

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما نمی توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز مایعات کافی دریافت نمی کنید ، افزایش میزان نوشیدن آب جواب می دهد.

این یک تغییر ساده است نمایش برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و سایر مشکلات سلامتی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید بیدار و پر انرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما دشوار است ، ممکن است بخواهید به دنبال یک بطری آب در نزدیکی خود باشید تا به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. و این هک مرطوب کننده ساده در پول شما صرفه جویی می کند و زندگی شما را پایدارتر می کند – مانند یک پیروزی در همه زمینه!

غذاهایی بخورید که مرطوب کننده هستند

میوه ها و سبزیجات علاوه بر این که حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی هستند ، دارای مزایای جدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین ، هنگام خوردن غذاهایی که برای شما مفید هستند ، بر اساس نیازهای هیدراتاسیون خود عمل می کنید. در واقع ، 20 درصد شما نیاز روزانه به آب می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب (مانند هندوانه ، لیمو ، توت ، گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی ، خیار تابستانی ، برنج خیار ، زنگوله و زنگوله) اضافه کنید. ers) تا جایی که می توانید غذا و میان وعده اضافه کنید. پول پاداش؟ بسته بندی غذای شما با یک محصول با احساس استرس همراه است – در نوع خود. دلیل با قدرت کم!

حرکت کنید

کدام یک از بهترین کارهایی است که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه در PeerJ، ورزش با بهبود کیفیت خواب ارتباط دارد – به ویژه در افرادی که از بی خوابی رنج می برند. ورزش یک داروی ضدافسردگی بسیار خوب است و طبق تحقیقات ممکن است به بهبود احساس اضطراب و افسردگی کمک کند. همچنین می تواند به حفظ آمادگی جسمانی شما کمک کند تا در زمان آمادگی برای خوابیدن آماده باشید.

مطالب مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

کاهش انرژی در محل کار؟ برای هوای تازه بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه داشتن نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است زیرا یک مکمل انرژی طبیعی است. مطابق با پژوهش، این می تواند ذهن شما را برای مبارزه با خستگی تازه کند!

نمی تونی بری بیرون؟ پنجره را بشکنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را برای تمام تحریکات طبیعی کنار بگذارید

طبیعی است که “کم” انرژی را با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید راحتی خود را افزایش دهید! برای کمک به افزایش انرژی طبیعی ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و زمانی را با طبیعت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین انرژی خود را حفظ کنید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، با این یاوران انرژی طبیعی تماس بگیرید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، رایگان از خواب برخیزید و به ورزش و مدیتیشن نامحدود دسترسی داشته باشید ، که هر دوی آنها برای زمانهایی که بدنبال تقویت طبیعی هستید بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *