4 نکته مهم ورزشی برای مبتدیان

4 نکته مهم ورزشی برای مبتدیان


ورزش و تناسب اندام برای بسیاری از ما اهداف مهمی هستند. اگر به تازگی سفر و ورزش را شروع کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با تمرینات ساده ساده شروع کنید

اگر شما فقط ورزش می کنید ، ممکن است نخواهید با ورزش شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت باید بدن و قلب خود را برای ورزش آرام کنید. می توانید تمرینات سبک را شروع کنید که شامل ضربان قلب و حرکت بدن شما می شود. راه رفتن ، دویدن ، دویدن ، لگد زدن ، پریدن و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما بعد از درد تحت فشار قرار گیرد. احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار احساس درد کنید ، اما بعد از مدتی که عضلات شما قوی تر می شوند ، از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این فعالیت ، می توانید با عادت بدن خود قوی تر شوید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ تناسب اندام باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود را از دست بدهید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برساند ، ضرر خواهید کرد. خوردن یک رژیم متعادل باعث می شود احساس قوی و فعال بودن داشته باشید. خوردن انواع مواد مغذی از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، نخود ، لوبیا ، آجیل ، آجیل و غیره. نتایج بهتری نسبت به روزه داری خواهد داشت.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که هنگام ورزش و کاهش وزن باید به آن توجه کنید طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول خود دست دوم را از دست بدهید. این روند کند است و زمان و تصمیم زیادی می گیرد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است بالا نگه دارید. به یاد داشته باشید که هدف اینجا لذت بردن از ظاهر و احساس بدن شماست. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید.

4. مدتی به نتایج خود بپردازید

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز مربوط به زمان و صبر است. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و بی حرکت بایستید. فداکاری و فداکاری در نهایت شما را به آنجا می رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات به شما کمک می کند تا تمرین کامل خود را ادامه دهید. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید بدانید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر می خواهید انگیزه مشخصی داشته باشید و قصد دارید تناسب اندام خود را حفظ کنید ، با مراجعه به سایت ما به Fitness for 10 مراجعه کنید و سالن ورزشی نزدیک خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *