4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای تمام بدن


اگر با درد معده سر و کار دارید شما تنها نیستید ، مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش. و غذایی که می خورید بر سلامت روده شما تأثیر می گذارد.

پاییز کالابرس متخصص بدنسازی و متخصص تغذیه Beachbody با مشکلات شکمی بیگانه نیست.

او در این سالها با این مسئله دست و پنجه نرم کرده است. اما پس از آزمایش و خطا و همکاری نزدیک با پزشک ، او سرانجام یاد گرفت چگونه آن را آشکار کند. “انگیزه” او

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث ایجاد علائم آلرژی می شوند ، کنار بگذارید. ورزش بدون ضربه اضافه کنید

پاییز با ترکیب تجربیات و تخصص خود ، راه هایی برای مقابله با مشکلات گوارشی جسمی و روحی او پیدا کرده است. در حالی که یک برنامه ورزشی تنظیم می کنید که به راحتی دنبال می شود و بر روی مفاصل آسان است.

همه چیز از آنجا شروع شد پروتکل روده 4 هفته -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل محرک غذا کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در یافتن غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد و ابزارهایی برای غلبه بر ناراحتی کمک می کند ، کمک کند.

این به این دلیل است که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند برای سلامت روده شما مفید باشد. پاییز نیز ایجاد می شود. 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایای پروتکل روده 4 هفتهبه

حتی اگر قبلاً مشکل روده نداشته اید ، 4 هفته برای تمام بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای کسانی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند بسیار مناسب است.

با یکدیگر، 4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای تمام بدن این می تواند ابزارهایی را برای حمایت از شیوه زندگی سالم روده در اختیار شما قرار دهد. و یک رژیم متعادل و برنامه ورزشی مناسب برای شما ایجاد کنید.

پروتکل روده 4 هفته

پروتکل روده ای 4 هفته ای چیست؟

پروتکل روده 4 هفته ای یک برنامه غذایی منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب باعث ناراحتی معده می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “حذف” شما را بترساند-پاییز شما را با آموزش های تصویری مرحله به مرحله راهنمایی می کند تا به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع این کار را انجام دهید و چگونه غذاهای مشکل ساز را جدا کنید.

در طول 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 ویژگی غذایی را از بین ببرید ، بنابراین می توانید به آرامی حذف ، جایگزین و دوباره تعادل دهید. اما مثر است

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل روده 4 هفته ای سود ببرد.

آیا دستور العمل ها و توصیه های غذایی را دریافت می کنم؟

مسلم – قطعی! شما اقلام غذایی را دریافت خواهید کرد تا هموار در مسیر خود بمانید. 8 فیلم دستور العمل و برنامه های PDF و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول راه.

کدام مکمل ها را باید مصرف کنم؟

Fall توصیه می کند Beachbody Optimize برای آنزیم های گوارشی برای کمک به جذب و جذب مواد مغذی ، Beachbody Revitalize پیش و پروبیوتیک ها برای حمایت از فلور روده سالم و Daily Vegan Shakeology برای کمک به حداکثر استفاده از رژیم غذایی شما. پروتکل

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و بدن را در حفظ محیط مناسب برای فلور روده سالم یاری دهند.*

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین ها در صورت عدم دسترسی به بازار کمک کند.

آیا برای اجرای این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هرکسی می تواند به این برنامه دسترسی پیدا کند. اگرچه از نوع کانتینری است و به خوبی با Portion Fix جفت می شود.

آیا باید در روزه داری ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد. و انجام این کار در طول یک پروتکل روده 4 هفته ای می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما ضروری نیست.1

برای جلوگیری از کار زیاد ، پاییز یک برنامه تمرینی 4 هفته ای تمام بدن ایجاد کرده است که می تواند به تنهایی انجام شود یا با پروتکل روده 4 هفته جفت شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع تمریناتی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام پروتکل روده پاییز 4 هفته ای است ، برنامه ای بدون ضربه که قوام و نتایج را برای هر بدن تضمین می کند.

اگرچه هنگام برنامه ریزی برای حذف وعده های غذایی ورزش توصیه می شود. اما نباید آنقدر سخت باشد که توانایی بدن در کمک به روده شما را مختل کند.

پاییز با مهارت این تمرینات را با تلاش انجام داد. اثر نمی گذارد تا با مسیر تصحیح روده شما مطابقت داشته باشد

شما در کل 16 تمرین-4 بار در هفته به مدت 4 هفته-همه زیر 30 دقیقه انجام می دهید (شامل گرم کردن و سرد شدن!).

همچنین چهار گزینه دوچرخه سواری در محیط داخلی وجود دارد که می توانید آنها را با روال تمرین خود ترکیب کنید.

تمرکز بر تمرینات غیر عادی (طولانی) است که از زمان تحت فشار برای حداکثر نتایج استفاده می کنند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل روده 4 هفته ای به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن برای چه کسانی مناسب است؟

4 هفته برای هر بدن برای کسانی مناسب است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج هستند – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م that’sثر که برای مفاصل آسان است.

ورزش باعث می شود به راحتی بتوانید با تمرینات بدون حاشیه و بدون ضربه که به قدرت کلی ، چابکی و نشاط شما کمک می کند ، سازگاری داشته باشید ، بنابراین هر بدن می تواند نتیجه بگیرد.

به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید. و توصیه می شود از کوربال استفاده کنید

چه زمانی می توانم به پروتکل روده 4 هفته ای و 4 هفته برای هر بدن دسترسی داشته باشم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

کالابرس پاییز کیست؟

Autumn Calabrese خالق برنامه 4 Week All Body ، 9 Week Control Freak ، 21 Day Fix و سایر برنامه های تناسب اندام و همچنین برنامه تغذیه پروتکل روده 4 هفته و سیستم کاهش وزن پیشرونده Portion Fix است.

پرفروش ترین نویسنده حتی اگر دیوانه وار زندگی می کنید ، دیوانه وزن کم کنید. و مجری برنامه آشپزی FIXATE. او دارای مربی بهداشت جامع دارای گواهینامه IIN و دارای گواهینامه NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

ممکن است برخی از محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *