40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان می خواهید؟ در اینجا بیش از 40 وعده غذایی برای الهام وجود دارد. به علاوه بسیاری از گزینه های قبل از پخت!

ساندویچ صبحانه

صبحانه ممکن است غذای مورد علاقه یک نوجوان در آن روز نباشد. مخصوصاً وقتی در ساعت 6:30 صبح روز مدرسه تار و خواب آلود هستند.

اما پسر نوجوان شما باید برای صبح روز بعد سوخت گیری کند. ناگفته نماند که همه رشد عظیمی که اتفاق افتاده است. بنابراین اگر ایده های آنها تمام شود این بسیار الهام بخش است. و اگر ادعا کنند “اما وقت ندارد!” ما این کار را آسان تر می کنیم.

شما همچنین می توانید دوست داشته باشید: ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایتبخش: پروتئین ، چربی و فیبر به حفظ صبحانه پر انرژی و ماندگاری تا ناهار کمک می کند.
  • تشکیل استخوان: نوجوانان در این دوره رشد و تغییرات شدید نیاز به کلسیم بالایی دارند. منابعی مانند شیر غنی شده با ویتامین و محصولات غیر لبنی ، ماست غنی شده OJ ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به آنها در تأمین نیاز خود کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان در روزهای هفته زمان زیادی ندارند. بنابراین اگر آسان نیست (و حمل آن باید آسان باشد) ، ممکن است خورده نشود. سعی کنید در آخر هفته تعدادی اقلام صبحانه تهیه کنید. به نوجوان خود کمک کنید یا حتی رهبر شوید!
  • مواد مغذی کلیدی: نوجوانان برای رشد و نمو مهمی که در حال وقوع است به مواد مغذی نیاز دارند. در اینجا برخی از غذاهایی که ممکن است فاقد آنها باشد آورده شده است. و برخی غذاهای صبحانه که حاوی این مواد هستند:
    • اهن (زنانه): غلات اضافی ، آجیل.
    • پروتئین (زنانه): ماست ، آجیل ، کره بادام زمینی.
    • فولات (زنانه): غلات کامل سرشار از اسفناج ، پرتقال ، موز هستند.
    • ویتامین B6 (زنانه): پنیر کلوچه ، نخود.
    • ویتامین B12 (زنانه): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی.
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، آجیل بادام زمینی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات.

ایده های صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • مافین تخم مرغ آماده یا ساندویچ شیرینی (جلوتر برو)
  • صبحانه را تشکیل دهید Burritos: بالا Burrito با تخم مرغ های خرد شده و نمک پنیر Attribution-NonCommercial-ShareAlike آن را محکم بغلتانید و در فویل بپیچید. در فر توستر یا فر گرم کنید. (جلوتر برو)
  • کلوچه های تخم مرغ آماده و آماده (جلوتر برو)
  • تخم مرغ در سوراخ: از وسط نان کره ای شده یک سوراخ برش دهید. در تابه ای بریزید و یک تخم مرغ را در وسط بشکنید ، آن را برگردانید و سرخ کنید تا تخم مرغ به دلخواه شما پخته شود.

بقیه شام ​​گرم بود.: درج کنید ظرف تک شیشه ای آنها را می توان در مایکروویو گرم کرد. (جلوتر برو)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته پنکیک درست کنید تا در طول هفته در توستر یا مایکروویو گرم شود. (جلوتر برو)
  • وافل های وافلی آماده قبل: با شربت بخورید یا کره بادام زمینی یا دانه روی آن بمالید. سپس میوه های برش خورده را بگذارید (جلوتر برو)
4 صبحانه از قبل آماده شده برای صبح های شلوغ - تغذیه برای مادران واقعی
وافل خانگی با کره بادام زمینی

بلغور جو دوسر

  • بسته های آماده جو دوسر: به سرعت 1 فنجان جو دوسر را در مخلوط کن مخلوط کنید تا پودر ایجاد شود. پودر جو دوسر را با دو فنجان جو دوسر سریع ترکیب کنید. نصف فنجان را در یک کیسه یا ظرف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و مواد دلخواه مانند میوه های یخ زده ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا پودر بادام زمینی قرار دهید. (جلوتر برو)

کرپهای: یک سریال برای کل هفته بسازید. نوتلا یا کره بادام زمینی و میوه یا تخم مرغ های مخلوط شده را اضافه کنید. (جلوتر برو)

کرپ گندم کامل

ایده های صبحانه برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • تکه های موز: موز را از وسط نصف کرده و کره بادام زمینی و گرانولا بپاشید.
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس نان تست آووکادو - تغذیه برای مادران واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (کره خورشید + ژله)

مافین (جلوتر برو)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: کره بادام زمینی یا دانه را برای افزایش پروتئین بمالید. (جلوتر برو)

نان تست سرگرم کننده!
  • نان تست کره یا کره بادام زمینی بمالید. و روی آن را با توت فرنگی یا موز خرد کنید.
  • ماست کامل: ماست را با گرانول یا غلات و میوه در یک لیوان یا کاسه قرار دهید. برای داشتن فیبر بیشتر ، دانه های چیا را بپاشید.
  • پنیر کلوچه + میوه
کاسه ماست با میوه + دانه

جو دوسر یک شبه: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (شیر یا غیر لبنی) را در یک شیشه ماسون کوچک مخلوط کنید. روی را بپوشانید و بگذارید یک شب در یخچال بماند. صبح ، می توانید مواد اضافی مانند میوه های برش خورده ، یک قاشق کره بادام زمینی یا آجیل را انتخاب کنید. یا عسل یا شربت افرا (جلوتر برو)

تریل میکس: از مغازه خرید کنید یا خودتان با مخلوط کردن آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده آن را تهیه کنید.

اسنک بار + کوفته (جلوتر برو)

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات
تنقلات بدون آجیل

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته برای پرورش نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *