6 نکته برای زمین خوردن برای اینکه شما را در راه نگه دارد

6 نکته برای زمین خوردن برای اینکه شما را در راه نگه دارد


تجملات تغییر فصلی؟ با خیال راحت ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد در رختخواب خود را در آغوش بگیرید. باور کنید ، همه ما در مورد مراقبت از خود در شب و کاهش سرعت فصل هستیم ، اما اهداف تناسب اندام خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود مانند تمجید از کار راحت خود با حرکتی است ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه ممکن است به حفظ روحیه خوب بعد از تابستان در ورود ما به فصل جدید کمک کند.

در اینجا شش نکته ورزشی وجود دارد که به شما کمک می کند فصل را پشت سر بگذارید و در سردترین و تاریک ترین ماه های سال در مسیر خوبی قرار بگیرید.

6 نکته برای کاهش وزن که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 ورزش شما در خارج از خانه

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز زمین را نپوشانده است ، فصل مناسبی برای سفر است. بیرون ورزش کنیدبه چه در حال دویدن در اطراف پارک ، پیاده روی ، و یا بیرون رفتن از کلاس های FitOn خود ، افزودن هوای تازه و نور آفتاب به تمرینات شما می تواند استقامت شما را افزایش دهد. هورمون ها شاد هستند در فصلی که احساسات می توانند تغییر کنند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه ریزی می تواند بسیار شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند چالش برانگیزتر باشد. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده تمرین خود ، در فعالیت های ورزشی خود انگیزه بگیرید! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

شریکی در نظر ندارید؟ تمرینات گروهی یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید تمرین بعدی خود را پیدا کنید! می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با هم با استفاده از FitOn Party ورزش کنند!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن آن را ببندید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید داشت ، بهانه دیگری را کنار بگذارید تا تمرین خود را در آن روز کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که یک لایه تنفس دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن یک لباس ورزشی زیبا به کمد لباس شما است!

مطالب مرتبط: برای کاهش سلامت باید موارد ضروری را داشته باشید

شماره 4 روی پخش در ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید یک قطره باران (یا تاریکی یا سرما) وارد اهداف تناسب اندام پاییزی شما شود. وقتی در باشگاه هستید ، بارگذاری فیلم های تمرینی مورد علاقه FitOn همیشه به نفع شما است.

و این که بدانید در حالی که توسط مربی متخصص تحریک می شوید به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، شما را برای تمرین بعدی خود هیجان زده می کند.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، ساعت ناهار خود را بشمارید! این زمان را عاقلانه در نظر بگیرید و با تمرینات سریع سازگار شوید. به زودی HIIT ورزش ، دویدن یا ورزش می تواند به تقسیم اوقات فراغت ، انرژی بخشیدن و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 هم بدن و هم ورزش کنید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر چشمگیر در سرعت است. و در میان برنامه شلوغ و فصل تعطیلات شلوغ به زودی ، این تغییر فصلی می تواند زمان مناسبی برای ورود و خروج شما باشد.

در حال افزودن است ورزش آگاهانه تمرین منظم شما می تواند به شما در سالم ماندن ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید. مرور کردن نوع FitOn Yoga را تایپ کنید برای انواع کلاس های یوگا می توانید بلافاصله از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

پاییز امسال روتین تمرینات خود را برای شما کارساز کنید

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل مشترک برای بازگشت به فعالیت های روزانه وجود دارد. زمان بهتری برای تجدید تمرینات و جستجوی فعالیت های ورزشی کاهش یافته که شما را در طول ماه های سرد پرانرژی ، مناسب ، چابک و سالم نگه می دارد ، وجود ندارد. اوه ، و مال تو PSL قطعاً بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرینی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *