6 نکته ورزشی برای افراد شلوغ

6 نکته ورزشی برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش سازمانی کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به یک تعادل کامل بین کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روز شما به کار یا سفر به دفتر از خانه و بالعکس اختصاص یابد. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی خود امروز موفقیت بزرگی در آینده خواهد بود.

در اینجا نکاتی در مورد چگونگی حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه سخت وجود دارد:

1. تاریخ های خود را پیگیری کنید

ما اغلب این بهانه را داریم که برای آشپزی یا ورزش بسیار مشغول هستیم ، اما با پیگیری روز و نحوه گذراندن زمان خود در پنجره 30 تا 60 دقیقه شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، زمان بیشتری برای فشار آوردن در یک تمرین 30 دقیقه ای یا انجام برنامه ریزی غذایی قبل از هفته پیدا خواهید کرد. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را برای خوابیدن 7-8 ساعت هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که بی خوابی عامل شماره یک نقص توجه ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش غلاف را افزایش می دهد.

3. برنامه ورزشی خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر فقط در حال اجرا در اطراف بلوک است ، فعالیتهای ورزشی خود را همانطور که دوست دارید ملاقات کنید در اولویت قرار دهید. در زمان استراحت ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا عصرگاهی کلاس بگیرید تا مسئولیت خود را بر عهده بگیرید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای داشتن انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید. لیستی از اندازه گیری های بدن ، پوند ، برنامه روزانه ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه این موارد را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. برنامه غذایی را برنامه ریزی کنید

اگر شغل شلوغی دارید ، باید در طول هفته مسیر فست فود را طی کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار خطرناک است. عادت کنید که هر هفته آخر هفته و قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر به صورت گروهی غذا بخورید. مقداری مرغ ، برنج و عدس را به جوش آورده و در یخچال نگهداری کنید. برخی سبزیجات را به راحتی برش داده و پوست بگیرید. ابتدا آن را بخرید یا حمص خود را بسازید و تا زمانی که تمایل به وجود آورد آن را تازه نگه دارید.

6. مرطوب کنید

برای کاهش غلاف و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی جلوگیری کنید. سعی کنید حداقل 2 لیتر آب در روز داشته باشید. شما همچنین می توانید آب میوه را با آب تازه ، آب گازدار ، چای گیاهی و سم زدایی با انتخاب ادویه جات ترجیحی خود عوض کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ شیوه زندگی سالم سخت است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیمات آگاهانه ، این امر ممکن است!

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید و چگونه می توانید انگیزه خود را حفظ کنید ، Fitness را با 10 دلار بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www. www.fitnessfor10.com ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *