8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به اهدافم برسم #حتی اگر خسته باشم یا اصلا احساس خوبی نداشته باشم. بسیار ساده است ، اکنون ، اکنون آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک فعالیت سالم زمان زیادی را برای پیش بینی و کار خوب از انتخاب های خوب برای بدن و ذهن شما می طلبد. و این باعث می شود که بسیار راحت تر به آن پایبند باشید. به طور مشابه ، تمام کار معمولی این است که به خود اجازه دهید به طور خودکار رانندگی کند. وقتی عادت می شود که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله ورزش خود را کنار بگذارید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به شما در حفظ سلامت مطلوب کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سلامتی شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را تا جایی تنظیم کنید که باشد در حقیقت def معمولاً به کمی کار نیاز دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که من برای کمک به خودم در ایجاد عادات سالم خود استفاده کرده ام – و امیدوارم به شما کمک کنم!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

این طبیعی است. اگر واقعاً از آن متنفر هستید ، احساس کشیدن می شود. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شود ، اگر احساس گرفتگی کنید ، در نهایت بخار خواهید کرد.

دیگر سعی نکنید خود را مجبور کنید کاری را انجام دهید که از آن متنفرید زیرا سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. سایر تمرینات قلبی را انجام دهید ، مانند تمرینات رقص ، تمرین در فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا. درست مانند یک نوشیدنی سالم که طعم بدی دارد. پروتئین LSF و افزایش انرژی را اضافه کنید و می توانید منتظر نوشیدن پروتئین یا نوشابه یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، تمام هدف یک فعالیت سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید کاری انجام می دهید ، خوب نیست! به عقب برگردید و برنامه روزانه خود را تنظیم کنید تا زمانی که از هر قسمت آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیمات منظم طول می کشد! نمی توانید این کار را سرعت بخشید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر می خواهید آب زیادی بنوشید ، کاری ساده انجام دهید مانند آوردن یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر سعی می کنید تقریباً هر روز از هفته کار کنید ، روزانه 10 برنامه را در برنامه LSF ما شروع کنید. تمرین ده دقیقه ای راهی عالی برای تمرین منظم خود است! اگر سعی می کنید نظافت کنید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک رژیم غذایی سالم هستید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یک تقویت به برنامه صبحگاهی جدید ما ، راهی بسیار عالی برای آسان تر کردن آن است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را وادار کنید تا به اهداف خود برسند ، تا بتوانند ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. فعالیت های بهداشتی ایده آل خود را بررسی کنید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

تشویق شوید

روال عادی ، حتی اگر آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کودک تقسیم کرده اید ، هنوز هم می توانید به آن پایبند باشید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این کار سالم را از همان ابتدا شروع کردید.

برای اینکه تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را متمرکز نگه دارید ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر نگه دارید.

اگر هر یک از دوستان شما برای سلامتی تلاش می کنند ، شریک مسئولیت پذیر یکدیگر باشید. در اصل ، باید چند بار در هفته با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوستان شما به سرعت از شما در مورد عادات شما می پرسند ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر شدن کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta بپیوندید!

من همچنین به DEF توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که کارهای روزمره شما را به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده دارید تا به # اهداف خود ادامه دهید.

کمی خود را سست کنید

اگر هدف خود را تعیین کرده اید که با فعالیت های سالم به آن روال پایبند باشید و در این صورت هرگز ناامید نخواهید شد ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! تقریباً همه ما روزهایی را خواهیم داشت که در آن کوتاهی می کنیم. به این معنا که بنابراین معمولی ، پس ابتدا استراحت کنید !!

ممکن است شما به تهیه غذا عادت داشته باشید ، اما در روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و این بسیار سخت به نظر می رسد. اشکالی نداره! آن روز را آسان کنید و شاید برنامه ریزی کنید که دوشنبه مدتی را برای تهیه غذای هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید یک هفته وقت دارید که احساس خوبی ندارید. اتفاق می افتد! خود را تحت فشار قرار ندهید و تسلیم هیچ پیشرفتی نشوید. مشکلات جزئی چیز مهمی نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

بهش بچسب

باز هم می گویم: وارد شدن به یک شیار سالم معمولاً زمان می برد! بهش بچسب عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما در واقع این مدت طولانی تر است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً وارد زمینه کارها شوید.

فعالیت های سالم می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. خوب ، کمی کار لازم است. اما واقعا ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *