8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر. رویا خادمیان

2290064 139 - ۸ میان وعده کم کالری برای روزهای تعطیل


به میان وعده های کم کالری برای تعطیلات

بدون شک دستیابی به تناسب اندام از طریق ورزش ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های سالم و کم کالری نیز می باشد. انتخاب گروه میان وعده ، به ویژه در ایام تعطیلات ، باید مانند وعده غذایی مربوط به کمیت و تعادل باشد ، در حالی که در انتخاب میان وعده ها باید اصل تنوع را در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده ای کم کالری داشته باشید ، استفاده از پاپ کورن توصیه خوبی است. این میان وعده دارای فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده آرد گندم سبوس دار حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات بود.

بادام:

اگر نمی توانید وارد آشپزخانه شوید و یک میان وعده سالم می خواهید ، می توانید 14 اونس دوشنبه بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب از سیب پخته شده:

برنامه اپل یکی از سالم ترین تنقلات است و می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد. یکی از این روش ها پخت آن است. سیب های فرآوری شده به اندازه سیب های تازه حاوی فیبر و ویتامین هستند.

آنگو بنفش:

خوردن این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انگور فرنگی منجمد تنها 90 کالری دارد و 60 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید کره بادام زمینی پوست کنده را با نان یا سیب کامل بخورید. این میان وعده حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

دانه های تخمه آفتابگردان:

می توانید 1 قاشق چایخوری تخمه آفتابگردان را با 1 فنجان ماست بخورید. لوبیا 19 کالری دارد و هر دو میان وعده کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارند. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید نمک ندارند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها اشباع نشده یا برای بدن مفید هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین های ضروری و مواد معدنی است.

عصبانیت:

آب انگور بسیار آبدار است و سرو یک انگور کامل حاوی تنها 62 کالری است. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *