آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


اکثر مردم وقتی الگوی غذایی جدیدی را شروع می کنند ، از هر 10 نفر 9 نفر با 3 وعده غذایی استاندارد و 2 میان وعده یا 3 وعده اصلی و 3 میان وعده شروع می کنند.چرا؟ زیرا این همان چیزی است که در دنیای رژیم ها به ما توصیه می شود.

تحقیقات نشان می دهد که اگر به همان میزان کالری در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی در متابولیسم بین افرادی که در روز 6 غذا می خورند در مقایسه با افرادی که در روز 3 غذا می خورند وجود ندارد!

پس چرا خود را با این ایده اذیت می کنید “من روزانه شش وعده غذا می خورم تا متابولیسم را تقویت کنم.” اگر هر چند ساعت غذا نخورید ، بدن شما از گرسنگی می افتد. و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی شروع به تجمع به عنوان چربی می کند. “

من می توانم به شما اطمینان دهم که این اتفاق برای مدت کوتاهی رخ نداد.

پاسخ ساده این است که چرا این موضوع اینقدر محبوب است؟ سوگیری تغذیه ای و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که از چندین مشتری در حین کار دیدم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن سه میان وعده در روز در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر تنظیم و کاهش احتمال پرخوری بهتر عمل می کند. (یا کالری) به طور کلی

حقیقت این است که هر بار که غذا می خوریم احتمال پرخوری وجود دارد. به خصوص اگر در طول روز مدام گرسنه باشیم. اگر موقع فرصت غذا بخوریم تا احساس سیری کنیم (این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که وعده های غذایی کمتری می خوریم.) ممکن است کالری کمتری مصرف کنیم.

بیشتر زمانی که افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند. آنها به ما می گویند که در طول روز غذا را از دست می دهند.

چقدر زمان تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کرده و بعد از ظهر که 5 ساعت به محل کار می روم با خود ببرم؟

آیا باید ساعت را روی گوشم بگذارم تا بدانم چه موقع غذا بخورم؟

به نظر می رسد زمانی که 3 وعده غذایی بزرگ در طول روز بخوریم بسیار مفید است. به این ترتیب شما احساس می کنید “سیر” و “سیر” هستید به جای اینکه فقط به اندازه ای غذا بخورید که معده شما را پر کند. ما آزادی ذهنی بیشتری در مورد غذا داریم. به این ترتیب ، ما به وعده غذایی بعدی خود فکر نمی کنیم زیرا 6-5 ساعت قبل از اینکه بدن ما شروع به گفتن کند ، داریم. باز گرسنه ام!

این ممکن است برای شما یک نمایش باشد!

اما اینجا آزادی! مخصوصا برای کسانی که دلتنگ هستند “رژیم” و “محدودیت” برای مدت طولانی!

از بالا ما همچنین مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند نیاز به سه وعده غذایی دارند. بزرگ و چند میان وعده بخورید.اما اگر احساس می کنید که غذا بر کل روز شما غالب است و شما سیر به نظر نمی رسید. حتی ممکن است ارزش تغییر داشته باشد!

چالش ما برای شما این است:

به جای خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز. در عوض ، به یک وعده غذایی بزرگ و یک میان وعده بروید و احساس خود را ببینید! شاید فقط یک ترفند ساده بلد باشید. این یک تغییر بازی برای شما است!

شاد و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *