آیا واقعاً گرسنه هستم؟ علائم فیزیکی گرسنگی که باید به دنبال آن باشید


آیا واقعاً می توانید علائم جسمانی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در غذا غذا بخورید؟ در کمال تعجب ، بسیاری از مردم چنین نیستند. و از خود می پرسند: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما اگر شما یکی از آنها هستید نگران نباشید. ما آماده مراقبت از شما هستیم

حرکت در علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی پیچیده باشد. ما افراد شلوغی هستیم اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنگی خود را بررسی کنیم یا واقعا احساس گرسنگی می کنیم. و گاهی اوقات ما فقط نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد ذهن آگاهی و تغذیه آگاهانه در Nutrition Stripped صحبت کردیم ، و باز هم ، در اینجا نیز نقش ایفا می کند. وقتی آگاهانه غذا نمی خوریم (و بی خیال غذا بخورید اگر می خواهید) ، دشوار است بدانید گرسنگی راهنمای انتخاب غذای ما است یا خیر.

تا در این مورد به شما کمک کند ما به شما یاد می دهیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا بیایید با این موضوع شروع کنیم که چرا خوردن متناسب با گرسنگی مهم است.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در طول روز ، بدن ما به طور مداوم با ما در ارتباط است تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم. و وقتی نیازی به انرژی نداریم نشانه های گرسنگی و سیری ما مسئول این امر هستند!

هورمون های تحریک کننده گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون رضایت).

وقتی احساس گرسنگی می کنیم بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما اتفاق ناخوشایندی که در طول زمان برای بسیاری از افراد رخ می دهد این است که آنها علائم فیزیکی خود را نادیده می گیرند یا احساسات خود را فراموش می کنند. برنامه ، کمبود زمان ، استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از موارد دیگر است. عوامل سبک زندگی که می توانند این مشکل را ایجاد کنند

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را نادیده می گیریم یا متوجه آن نمی شویم. مناسبت ها شروع به رخ دادن خواهد کرد

ما می توانیم به نقطه بسیار گرسنه برسیم. و از دست دادن کنترل غذا هنگام خوردن غذا احساس بی حالی ، نفخ و بیش از حد سیر می شود پرخوری یا خوردن کافی غذا لیست همچنان ادامه دارد.

تا از این اتفاق جلوگیری شود. ما می خواهیم با علائم جسمانی گرسنگی آشنا شویم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی گرسنگی و سیری خود را بررسی می کنید زمانی خواهید فهمید که واقعا گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر شایع ترین علائم فیزیکی گرسنگی آورده شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که تازه از آن خارج شده اید؟ علیرغم داشتن یک خواب راحت ، خسته شده اید؟ خواب آلود علیرغم اینکه شما کاری نکرده اید که به نیروی اضافی نیاز داشته باشد؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما اغلب به بدن نیازمند انرژی اشاره می کنیم. وقتی به اندازه کافی غذا دریافت نمی کنیم به انرژی = غذا فکر کنید. (و همچنین انرژی) بدن احساس ناراحتی می کند.

کارهای روزانه کمی سخت تر است. و به نظر می رسد نمی توانیم این کار را انجام دهیم. تنها راه رهایی از آن خوردن غذای سالم است!

دفعه بعد احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید. حتماً بررسی کنید که آیا این نشانه گرسنگی است یا خیر.

غرغر معده

این یکی آسان است ، درست است؟

اگر شکم شما غرغر می کند یا غر می زند و درد شدیدی را احساس می کنید بدن شما سعی می کند به شما بگوید به غذا نیاز دارد.

بهت قول میدم مهم نیست چقدر غذا می خورید ، سم زدایی می کنید یا سم زدایی می کنید. به شما می گوید این سیگنال ها را برای x ساعت نادیده بگیرید. بی فایده است و درست نیست.

وقتی آن درد را احساس می کنیم آنچه اتفاق افتاده است ماهیچه های شکمی وقتی خالی می شوند منقبض می شوند. دفعه بعد شکمتان غرغر می کند گوش دهید و با پنج غذای اساسی تغذیه کننده پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و چیزی نخورده ایم. سطح قند خون در بدن نیز کاهش می یابد. حالا وقتی قند خون شما پایین است بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

وقتی این اتفاق می افتد رگ های خونی می توانند تنگ شوند و فشار خون افزایش می یابد. نتیجه نهایی؟ سردرد داشتن.

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است طبیعی است که ما دچار لرزش و بیهوشی شویم.

اگر اغلب با سردرد و لرزش دست مواجه می شوید. بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که باید تغذیه شود. این ممکن است نشانه گرسنگی شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

هر دو با قند خون پایین ارتباط دارند. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند. مغز همچنین انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند! ممکن است احساس کنید افکار شما کمی کندتر از حد معمول پیش می رود. یا نمی توانید طبق معمول روی کارهای عادی تمرکز کنید.

با کار در سطح زیر استاندارد بدن شما سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش سطح قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک پذیر

کسی تا به حال ملاقات کرده است “جا رختی” اول: وقتی حیله گر ، تحریک پذیر ، تحریک پذیر و گاهی اوقات واقعاً سخت هستید. بدون دلیل مشخص آیا چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی وجود دارد؟ اشکالی نداره فقط گرسنه

انرژی و تغذیه بدن شما کم است ، بنابراین دوباره قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است برای ما آسان تر است که بدون دلیل واکنش احساسی نشان دهیم.

اگر متوجه شدید که این امر بیشتر زمانی اتفاق می افتد که به مدت طولانی غذا نخورده اید. علائم فیزیکی گرسنگی می تواند باشد “جا رختی” یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است با گرسنگی اشتباه گرفته شوند اما عبارتند از: “سر گرسنه”

اما اگر فکر کنیم علائم جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، در حالی که در واقعیت چیز دیگری است ، چطور؟ ما به این می گوییم “سر گرسنه”.

سر گرسنه زمانی است که موقعیت ها ، احساسات یا احساسات خاصی بر دستیابی به غذا تأثیر می گذارد.

در زیر برخی از سیگنال های متداول است که ما آنها را صدا می کنیم سر گرسنهبه

هوس ناگهانی

عادت داشتم به طور تصادفی با خودم فکر کنم ، “خدای من ، من برای این می کشم [insert craved food item here]کاملاً غیرعادی؟

این یک هوس است! قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم شرایط آناتومیکی خاصی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود. و ممکن است مربوط به گرسنگی جسمی باشد ، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید و مطالعه نکرده اید. به اینجا بروید تا در مورد آنچه که ممکن است سعی کنید به شما بگویید بیشتر بیاموزید.

اما بیشتر از آن این طعم و تجربه غذایی است که ما آرزوی آن را داریم. تغذیه نکردن بدن از طریق غذا. وقتی می خواهیم غذا بخوریم اگر نیاز داری این نشانه ای از سر گرسنهبه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ می توان، سر گرسنهبه

حالا من می گویم این یکی کمی مشکل است. بسیار ممکن است در اثر خستگی گرسنه جسمانی شوید ، اما اغلب زمانی که ما از نظر ذهنی یا جسمی خسته هستیم. و هیچ نشانه ای از گرسنگی نشان ندهید هنوز هم ممکن است غذا خوب به نظر برسد.

هنگامی که ما به طور تصادفی در نتیجه یک احساس یا احساس غذا را بر می داریم ما واقعاً به سیگنال های گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس ذکر نشده

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی استرس داریم همان کاری را می توانیم انجام دهیم که خسته هستیم.

استرس باعث ناراحتی و سرگرمی نمی شود از طرفی خوردن غذاهای خوشمزه بسیار راحت و لذت بخش است. ایجاد عادت در چیدن غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

وقتی استرس بیهوده از بین می رود استرس فوران خواهد کرد. و ما به دنبال راههای سریع و آسان برای از بین بردن استرس هستیم. رژیم غذایی یکی از این روش ها است. گرسنگی در نتیجه استرس راهی است برای سر گرسنه بیشتر از گرسنگی جسمی

افزایش خلق و خو

بالاخره حالمون خوب شد آیا تا به حال آنقدر احساس غم ، عصبانیت ، افسردگی یا دلسردی کرده اید که مجبور شدید یک کوکی بردارید؟

بعد از دو مثال آخر من به راحتی می بینم که این یک مثال است. سر گرسنه و همچنین استرس وقتی حال و هوا اصلاح نمی شود ما می توانیم از طریق احساس غذا از این احساسات رهایی یابیم.

یاد بگیرید که با علائم جسمانی گرسنگی سازگار شوید.

هدف در اینجا شروع به سازگاری با گرسنگی و حتی سیری فرد است. برای آشنایی با علائم فیزیکی گرسنگی که به طور منظم تجربه می کنید. وقتی این کار را می کنید شما به راحتی قادر خواهید بود آگاهانه غذا بخورید.

در روش تغذیه آگاه ، اعضای ما ابزارها و منابعی را برای توسعه این مهارت در سازگاری با علائم گرسنگی بدن ارائه می دهند. بنابراین آنها می توانند بر اساس هویت خود در دانستن اینکه چه چیزی بخورند ، چه چیزی بخورند و چقدر بخورند اعتماد به نفس پیدا کنند. تقاضا در آن زمان

این یک مهارت قدرتمند است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *