رژیم های افتادن برای کاهش وزن غلاف بهترین هستند

رژیم های افتادن برای کاهش وزن غلاف بهترین هستند


با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که پاییز در راه است. این به معنای چیزی است که ما دوست داریم فوتبال و هالووین – و از این رو ، غذای خوشمزه! در حالی که یک ماه سرد ممکن است فصل خشک به نظر برسد ، اما نیازی به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نیست. در حقیقت ، رژیم های غذایی کم طعم زیادی برای غلاف وجود دارد که می توان در طول تعطیلات نیز از آنها لذت برد!

از همه بهتر ، گرسنگی نکشید و گرسنگی نکشید!

غذا در فصل پاییز

با شروع هوای تابستان ، به طور طبیعی اجازه دهید ما غذای خوبی برای شما بخوریم ، از جمله غذاهایی که باعث کاهش غلاف می شوند! در حالی که این فصل بیشتر به خاطر سبزیجات محبوبش شناخته می شود ، غذای مغذی پاییزی بسیار فراتر از محبوبیت ما در مورد این بادمجان است.

از خاکستر از زگیل گرفته تا سبزه ، تن های زیادی دارد تعویض فرم های تحقیق غذاهای سالم فصلی بخورید تا اهداف خود را متعادل کنید.

رژیم های غذایی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گوش لیمو
  • کدوها
  • پیازهای چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • کلود
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از رژیم غذایی برای غلاف های کاهش وزن می شود ، گزینه های زیادی برای پاییز فصلی (و طعم بهتر از همیشه) وجود دارد!

فواید خوردن فصلی

سال ها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا چیدن سیب در دسامبر بی سابقه بود. مردم غذای ارگانیک می خورند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نیستند!

با این حال ، امروزه به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، بیشتر غذا در طول سال در دسترس است. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: وعده های غذایی فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

با فرا رسیدن فصل طعم بهتری دارد

برای شروع ، خوردن محصول خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه گلهایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه رشد می کنند مزه نمی دهد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی فکر کنید که از یک تاک با یکی از انواع میوه هایی که از یک خواربارفروشی اواسط زمستان تهیه کرده اید ، چیده اید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی در تابستان آبدارتر و طعم بهتری نسبت به انواع تابستانی دارد.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن فصلی حتی برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا در محلی رشد نمی کند ، باید راهی برای شما پیدا کند! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی بیشتر و مقدار بیشتری کربن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنها یک منبع خروجی و حمایت لازم برای ادامه کار بدهید. علاوه بر این ، تغذیه فصلی به تعادل کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مقدار زیادی مواد مغذی

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، رژیم فصلی داشته باشید. وقتی غذای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما ارسال می شود ، زمان بیشتری برای خراب شدن مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. اضافه کردن نور خورشید به مخلوط (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و اگر بهترین گزینه های فصلی محلی را انتخاب کنید ، هنوز بهترین مواد مغذی علف های هرز را دارید.

5 رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه رژیم فصلی می تواند هدف رژیم غذایی از دست دادن غلاف را تغییر دهد. پس از همه ، اگر غذا مقوی و بسیار خوشمزه است ، گنجاندن آن در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان فراوانی غذاهای فصلی پاییزی ، برخی از آنها هنگام تغییر اهداف بهتر از دیگران هستند. با این اوصاف ، در اینجا برخی از رژیم های درجه یک برای کاهش وزن در بشقاب خود در این فصل آمده است!

فاک بونگ

نباید تعجب کرد که سبزیجات در مورد رژیم های کاهش غلاف در بالای لیست ما قرار دارند. در حالی که طعم هر سبزی را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که آن به اندازه طعم آن مغذی است؟

شوید مملو از فیبر است ، یک ماده مغذی است که به کار کمک می کند از کاهش وزن پشتیبانی می کند با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کاهش انرژی در طول روز است.

و از سبزیجات عمدتا با آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از سبزیجات به عنوان یک غذای جانبی ، مقدار عدس را که به کیک برنج یا غلات اضافه می کنید کاهش دهید ، یا سعی کنید آنها را در یک غذای خوشمزه کباب کنید تا یک میان وعده خوشمزه شود.

کلم

کلم یک غذای دوستدار غلاف است ، طبیعتاً در لیست ما وجود دارد. در حالی که این گربه ماهی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر است. کلم احتمالاً یکی از مغذی ترین سبزیجات در اطراف است ، در مورد تغذیه و کاهش غلاف نیز منبع انرژی است.

ممکن است گل رز را به عنوان یک عنصر اصلی در پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی نان های غلات کامل به عنوان جایگزین غلات کامل و سایر غذاهای پرکالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما است ، مانند فیبر ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک وعده غذایی عالی برای ترکیب یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش عدس است. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های کامل!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • پیاز را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • ذرت را روی لپه بگذارید و بخورید
  • حتی آن را به جای میوه به اسموتی اضافه کنید تا شکر کمی داشته باشد!

به راهنمایی نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم شاید هنوز آن را امتحان نکرده اید!

شکل شکل

اگر به دنبال چیزی هستید که در جهت کاهش وزن خود تلاش می کند ، برای سیر کردن شیرینی خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه های افتاده پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را در سالادی با مرغ تند و آرد بریزید ، به مواد اضافه کنید ، یا فقط به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و نرم غذا بخورید.

قارچ

هوای سردتر به معنای دستور العمل های جامع تر و پر از رژیم های دوستانه برای کاهش غلاف در پاییز امسال است. با انتخاب انواع مختلف ، باید راهی خوشمزه برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا کنید!

قارچ مانند کلم ، سبزی همه کاره ای است که می تواند با بسیاری از غذاها ترکیب شود. و از آنجا که هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ مکمل غذایی کاملی است که به برنامه غذایی سالم شما اضافه می شود!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، یک باکتری کوچک اما قوی که دارای مزایای بی نظیری برای سلامتی است! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای رژیم غذایی سالم میکروبیوتا حیاتی است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبر هضم ناپذیری هستند که به عنوان سوختی برای باکتری های موجود در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به مقابله با از دست دادن غلاف کمک کند و حفظ میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که از فیبر پری بیوتیک کافی استفاده شود. به این ترتیب ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از رژیم های پاییزی مورد علاقه ما برای غلاف است!

علاوه بر این ، آنها به متعادل کردن سطح انرژی ما با محتوای غنی آهن کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید خودتان آن را با روغن زیتون ، روغن زیتون و مقداری سیر ، مخلوط با برنج برشته ، یا روی یک کاسه سالاد گرم کباب کنید.

لیستی از خوشمزه ترین غذاهای فصلی برای تکمیل سفر کاهش غلاف شما.

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما کمک کند تا وارد پاییز شوید و غلاف های کاهش وزن خود را همزمان تنظیم کنید. گنجاندن غذاهای ناخواسته مانند سبزیجات ، چای سبز ، انجیر و قارچ در کاسه شما می تواند تغذیه شما را با طعم های کم کالری ، پر فیبر و خوشمزه افزایش دهد. غذا خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و گنجاندن این تمرین در عادات سلامتی شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

از پاییز لذت ببرید و از غذای خود لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *