شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست این را می شنویم شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت ها از عبارت بازاریابی شیر شکلات استفاده خواهد کرد. و در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

نوشیدنی جوان کننده اصلی

بعد از ورزش شدید بدن شما برای بازیابی کامل و بهینه سازی عملکرد به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد.

آب برگشت

وقتی عرق میکنی بدن آب و الکترولیت ها را از دست می دهد. (سدیم و پتاسیم) شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها است. از جمله سدیم و پتاسیم

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان داده است که شیر شکلات به مدت 30 دقیقه ورزش منبع مهمی از کربوهیدرات ها را تأمین می کند. بنابراین شما برای تمرین فردا آماده هستید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین باکیفیتی است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی ، همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما این میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه!

بیایید کمی امروز را بررسی کنیم. (این از حقایق شیر شکلات است که من از وب سایت سازنده گرفته ام):

برای به دست آوردن تصویر کامل ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم قند اضافه شده و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ دریافت می کنید !!) تازه و یک لیوان شکلات و اگر بیشتر بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) را حتی می توان با شیر گاو کاهش داد. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم بگذارید به شما بگویم که من شکلات یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریدم. مشکل به خاطر شیر جو است. بنابراین ، کاکائو به عنوان نوشیدنی “کامل” و “سالم” بعد از ورزش معرفی می شود. اجازه بدهید وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید از شما بپرسم. آن را به عنوان یک غذای اشتها آور در نظر بگیرید و باید در مقادیر محدود مصرف شود و در مواقع خاص رها شود. بعد از هر ورزش یا بازی آن را به کودک خود ندهید.

بیایید ایده های زیر را برای خود یا فرزند خود به عنوان وعده بعد از تمرین امتحان کنیم:

  • ماست یونانی و میوه ساده
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • غذای باقی مانده از سیب زمینی شیرین و گوشت.
  • شیک پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه.

حاوی سایر مواد غذایی است بسیاری از آنها می توانید استفاده کنید اما وعده یا میان وعده بعد از تمرین شما باید در درجه اول بر کربوهیدرات ها و پروتئین تمرکز کند.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

خیلی دوست دارم بشنوم که برای وعده بعد از تمرین چه می خورید.

در قسمت نظرات زیر غذا یا میان وعده خود را بنویسید!

شاد و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *