غذای بد سالم


برنج
برنج

آرزو کردن

آرزو کردن
آرزو کردن

نمرات سیب زمینی در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما روش پخت سیب زمینی نیز مهم است. روش جوشاندن باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما پختن آن با غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی کبابی یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی بدون گلوتن پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد. و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعه افراد دارای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین (غذاهایی که سطح قند خون شما را به مدت طولانی افزایش می دهد) نشان داده است که مقادیر متوسط ​​پاستا بی ضرر است. در حقیقت شرکت کنندگان همچنین می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه بیشتر ماکارونی را استنشاق کنید هرچه قند خون شما بالاتر باشد ، بیشتر خواهد بود.

مغز

مغز
مغز

آجیل می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد. اما برای کاهش وزن لازم نیست تسلیم شوید. زنان تقریباً 25 less کمتر چاق بودند و وزن کمتری نسبت به زنانی که از خوردن آجیل خودداری می کردند ، داشتند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که افزودن شیر کم چرب غنی از کلسیم در رژیم کم کالری ممکن است به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع از دست دادن وزن شما نمی شود.در واقع ، محققان فکر می کنند که کافئین موجود در قهوه ممکن است باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید آن را کاهش دهد. ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

غذاهای غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، می توانند به شما در مدیریت بهینه وزن کمک کنند. علاوه بر فیبر که به شما احساس سیری می دهد. همچنین ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز دریافت کنید و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد. اما اگر به مقدار معقول و محدود مصرف شود همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از برنج لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته کلیدی این است که شکلات را در مقادیر کم و تلخ مصرف کنید. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است. و مطالعات نشان داده است که در تنظیم گرسنگی به تنظیم انسولین کمک می کند. این باعث می شود که یک دسر عالی برای حذف وعده های غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند. بنابراین اگر با روغن و نمک کمتری آن را بپزید احتمال خوردن آن زیاد است.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان داده است که نوشیدن شیر کامل معمولاً باعث افزایش وزن نمی شود و ممکن است به کاهش وزن کمک کند. اگرچه هنوز مطمئن نیستم که مکانیسم چگونه کار می کند. اما می شود آن را انجام داد این به این دلیل است که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و از شما محافظت می کند. از پرخوری در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *