قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید

قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از ورزش ، گرم کردن برای اجتناب از مواردی مانند اسپاسم و صدمات عضلانی و بهبود مزایای ورزش ضروری است. اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید یا به ایده هایی برای کارهای گرم کردن خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، کشش ماهیچه ها ضروری است. برخی از حرکات کششی ، از جمله اسکوات نوزاد ، دراز و نشست ، کشیدگی و کشیدن ساق پا ، و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب است. حرکات کششی مانع از کشش ماهیچه های شما می شود و باعث کارکرد ماهیچه های شما می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم کردن قلب

اگر دونده هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که قبل از گرم کردن نباید به دویدن طولانی مدت بپردازید. این گرمایش های قلبی نباید زیاد باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه یا پرش باعث می شود قلب شما پمپاژ شده و برای دویدن بعدی آماده شود. همچنین کشش غیرمستقیم ماهیچه ها بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلب ، مسیرهای طولانی کشیده شده در بالا را پیگیری کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که از موفقیت ورزش شما اطمینان حاصل شود. سعی کنید قبل از غذا غذای ناخواسته نخورید – میان وعده هایی مانند موز یا نوشابه به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون آسیب رساندن به شما انجام دهید. وقتی نوبت به نوشیدنی ها می رسد ، از نوشیدنی های شیرین یا غلاف اجتناب کنید. اگر از آب زیاد دوری می کنید ، پس از تمرین پس انداز کنید. با کمال تعجب ، قهوه چیز خوبی است که قبل از رفتن به باشگاه ورزشی بنوشید. این به شما انرژی بیشتری می دهد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم نگه داشتن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن و در نهایت برای ورزش مفید است. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید و چه یک کلاس یوگا مانند تمرین خود ، بدن شما را برای رشد و قدرت آماده می کند. با ، به کلاس یوگا بپیوندید ، یا چند فیلم آنلاین پیدا کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

برقراری ارتباط با فردی که مدت طولانی کار کرده است ، از آشنایی بیشتر با فواید گرما برای شما سود خواهد برد. به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که می توانید روی او حساب کنید و می تواند در مورد انواع ورزش و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما است ، به شما توصیه کند. پیوستن به یک تمرین یا یافتن یک شریک ورزشی به یادگیری سبک شما کمک می کند و همچنین شما را در قبال سفر تمریناتی خود بیشتر مسئول می کند.

اگر بدنبال سالن ورزشی هستید که به شما کمک می کند تا فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *