نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات

نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات


همه ما می دانیم که وقف زندگی مان به سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه های تفریحی باعث می شود تا مشعل را دوباره روشن کنید. با این حال ، نکاتی وجود دارد تا بتوانید در طول تعطیلات تا آنجا که می توانید سالم بمانید ، و هر دو به نظم و انصاف و پایبندی برمی گردند. با این حال ، نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه می دارید و آگاهانه در مورد خوردن یا نوشیدن تصمیم گیری می کنید.

از نوشیدنی های الکلی یا شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم شترمرغ در این زمان از سال فراوان است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها در اطراف شما هستند ، سعی کنید “Motech” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با نوشابه یا زنجبیل مخلوط کنید ، و نوشیدنی غیر الکلی خود را خواهید داشت! همچنین جایگزین های سالم مانند نوشیدنی تخم مرغ وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان شما را در تعطیلات دنبال می کنند ، پشت تمرین آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شده و تمرین خود را کامل کنید تا بتوانید از بقیه روز خود لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، شانس بیشتری برای بهانه جویی نسبت به کنار گذاشتن تمرین خود دارید.

یک شریک مسئول پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ بگذارید آنها شریک مسئول شما باشند! این توصیه خوبی است زیرا می توانید با هم ورزش کنید ، هنگام غذا خوردن و آشامیدن سالم در قبال یکدیگر مسئولیت پذیر باشید و راهی عالی برای ایجاد تعامل در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه عملکرد شریک زندگی شما در تمرینات خود وجود دارد و آنها می توانند فعالیت های شما را نیز پیگیری کنند!

غذای خود را بیاورید

معمولاً ، وقتی مردم بیش از یک روز تعطیل جمع می شوند ، تن غذا در میان آنها دخیل است. اگر از شما می خواهند غذا بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان شروع حفاری برای همه فرا می رسد ، شما احساس رها شده نمی کنید و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد تا شام را سرو کنید ، می توانید مواد تند تند را نیز به دستور العمل های کلاسیک مانند لوبیا سبز ، تاپینگ ، سیب زمینی کبابی اضافه کنید ، یا می توانید سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مراقبت از سلامتی در ایام تعطیل بسیار مهم است ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع به خود استراحت دهید و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود لذت می برید ، این روال را در ذهن داشته باشید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید ورزش را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *