نیویورک برای بهبود طراحی و قوانین غذاخوری در فضای باز به کمک شما نیاز دارد

نیویورک برای بهبود طراحی و قوانین غذاخوری در فضای باز به کمک شما نیاز دارد


نزدیک به 12000 رستوران در برنامه رستوران باز شهر شرکت کردند ، این طرح ابتکاری از پروژه خیابان های باز است که به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد از فضای خیابان برای یک ساختار غذایی در فضای باز استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسد تقریباً همه نیویورکی ها تغییر چشم انداز در شهر ما را با آغوش باز می پذیرند – این نظرسنجی نشان داد که دو سوم نیویورکی ها فکر می کنند که شهر “حق دارد جاده ها را به روی اتومبیل ها ببندد و به روی عابران پیاده و رستوران ها باز شود” – بسیاری از آنها به باور کنید که هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه خیابان باز و نقاط مختلف آن به بخشی دائمی از منظر نیویورک تبدیل شده اند ، شهر همین کار را انجام می دهد.

دپارتمان برنامه ریزی شهری (DCP) و دپارتمان حمل و نقل (DOT) این هفته اعلام کردند که یک فرایند مشارکت عمومی را برای بازنگری در طراحی و مقررات مربوط به محیط های غذاخوری در فضای باز دائمی آغاز می کنند.

هانک گاتمن ، کمیسر DOT می گوید: “افتتاح رستوران نه تنها صنعت رستوران داری مشهور نیویورک را نجات می دهد ، بلکه نشان می دهد که چگونه می توانیم خیابان های خیابان های خود را دوباره تصور کنیم.” “توسعه یک رویکرد طراحی تضمین می کند که این برنامه اضطراری می تواند به بخشی دائمی از شهر ما تبدیل شود ، رستوران های جامعه ما را تصرف کند تا این برنامه به رشد خود ادامه دهد.”

با افتتاح این رستوران ، این شهر تحت فرمان اضطراری شهردار بیل د بلاسیو در سال 2020 در بحبوحه شیوع بیماری اعلام شد – شهردار گفت که این برنامه حدود 100000 شغل را نجات داده است – اکنون شهر و قانونگذار بیش از این کار را انجام می دهند. به این شامل ویرایش متن مناطقی است که بسیاری از رستوران ها در آنها محبوب هستند (در حال حاضر در بررسی عمومی هستند) ، که محدودیت جغرافیایی محل قرارگیری کافه ها در طول مسیر را از بین می برد.

همانطور که DOT ​​بیان می کند ، تلاش عمومی برای تعیین نحوه “ادغام این تنظیمات در محیط پیچیده جاده های NYC” است. ورودی از طریق میزها و میزهای گرد در شش ماه آینده ارائه می شود – برنامه های این رویدادها در وب سایت DOT و در NYC Engage ارسال می شود – آخرین دستورالعمل های طراحی تا بهار 2022.

یدانیس رودریگز ، نماینده کنگره ، رئیس کمیسیون حمل و نقل ، گفت: موفقیت این پروژه باید ما را تشویق کند تا به کاوش و گسترش ابتکارات ادامه دهیم که به بازسازی جاده های نیویورکی کمک می کند. به بحث در مورد چگونگی بهبود برنامه رستوران باز ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: شهردار بعدی نیویورک چگونه برنامه راه باز ما را بهبود می بخشد؟

البته در حال حاضر قوانین خاصی برای غذا خوردن در فضای باز وجود دارد – باید مسیری مشخص برای عبور عابران پیاده وجود داشته باشد ، هیچ سازه ای نمی تواند به راهرو برخورد کرده یا به داخل راهرو نفوذ کند ، هیچ ساختاری نمی تواند درختی را بپوشاند یا لمس کند. لوله های آب یا تابلوهای راهنما و غیره را مسدود نکنید. به برخی از مردم محلی از تأثیر ساختارهای بیرونی بر کیفیت زندگی در محله خود شکایت کرده اند و DOT می گوید این قوانین شامل مقررات و بودجه لازم برای اجرا می شود.

در میان مناطق اصلی شهر ، به دنبال بازخورد در مورد چگونگی ارتقای ارتباط ایمن تر بین مسافران ، رانندگان ، دوچرخه سواران و عابران پیاده هستیم. آنها همچنین می خواهند انطباق ADA را افزایش داده و تعداد سکوها و سطح شیب دار را افزایش دهند.

آنها همچنین به دنبال بهبود نوع ساختار مجاز هستند – در حال حاضر ، خروجی می تواند انواع طرح ها ، از جمله عناصر مختلف طراحی ، با ویژگی های اضافی ناامن مانند “decking” و برخی حتی بیشتر را گسترش دهد. دقیق. به یافتن برخی از سازه های غذای بیرونی برنده جایزه شهر می تواند راهی برای ایجاد یک طرح بندی یا استاندارد یکنواخت برای آنها باشد.

اندرو ریگی ، مدیر اجرایی اتحادیه مهمان نوازی نیویورک گفت: در نهایت ، این مربوط به یافتن تعادل قوانین است که برای شهردار شهر “استاندارد ، پایدار و انعطاف پذیر” خواهد بود. زیرا این چیزی نیست که همه در صنعت بخواهند آن را از دست بدهند: “او از نظر رستوران می داند که این غذا فوق العاده محبوب است و بسیار مهم است.” “و اندازه گیری از افرادی که در هر پنج شهر غذا می خورند ، بسیار محبوب است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *