بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی با مصرف کم


ماشین ظرفشویی از جمله پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است که کمکتان می کند در سریعترین زمان و با مدیریت بهینه انرژی و آب، ظرف ها را به صورت کامل بشویید. برندهای ایرانی مختلفی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که برای حمایت از کالای داخلی می توانید اقدام به خرید برندهای ایرانی چون اسنوا نماید که از کیفیت خوبی برخودار است.

این ماشین ها کمترین میزان خسارت را دارند، یعنی با انتقال کمتر چربی ها به لوله ها نیازتان به مراجعه به مراکز لوله بازکنی مرزداران یا محله زندگی تان را از بین می برند و تا طولانی مدت نیز آسیب نمی‌بینند.

شما می توانید همین حالا برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی به مراکز خرید معتبر در سطح کشور مراجعه کنید، اما از قبل باید درباره انواع این محصولات و برندهای آنها اطلاعاتی به دست آورید.

دوره آموزش آنلاین صفر تا صد رنگ مو

ماشین ظرفشویی خارجیماشین ظرفشویی خارجی

معرفی انواع ماشین ظرفشویی ایرانی

در واقع یکی از بزرگترین چالش هایی که بسیاری از دارندگان ماشین ظرفشویی با آن مواجه هستند، انتقال چربی ها به لوله ها و ایجاد گرفتگی در آنها است. هر چند مراکز تخصصی چون لوله باز کنی در تهران این مشکل را برایتان از بین می برند، اما خوشبختانه ماشین های جدید ظرفشویی ایرانی به گونه ای ساخته شده اند تا کمترین آسیب را به لوله ها و بخش های دیگر خانه برسانند.

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانهدوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

دوره آموزش دوخت سرویس پارچه آشپزخانه

ماشین های ظرفشویی ایرانی در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که قبل از خرید باید آنها را بشناسید:

ماشین ظرفشویی رومیزیماشین ظرفشویی رومیزی

مدل رومیزی

این ماشین ها در ظرفیت های 4، 6، 8 و 10 نفره تولید می شوند. همانطور که از نام ماشین های رومیزی پیداست، آنها را باید در محل خاصی مثل روی کابینت ها یا رومیزی مخصوص قرار دهید. حتی اگر لوله منزلتان به واسطه این ماشین ظرفشویی گرفت، لوله بازکنی چیتگر یا محله های مختلف شهر این مشکل را برایتان حل می کند؛ بنابراین درباره چالش های نگهداری این وسایل نگرانی به دلتان راه ندهید.

دقت کنید که این وسیله فضای خیلی کمی را از آشپزخانه اشغال می کند، بنابراین بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شود.

ماشین های مدل رومیزی با تمام ویژگی های مثبت متاسفانه قابلیت شستشوی قابلمه های بزرگ را ندارند؛ بنابراین در صورت نیاز به شستن این وسایل باید به روش سنتی آنها را بشویید.

مدل ایستاده

اگر در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید، مدل های ایستاده بهترین گزینه برای شما هستند، چون با ظرفیت های بالاتری تولید می شوند. ماشین های ظرفشویی ایستاده نسبتاً فضای زیادی را اشغال می کنند، بنابراین توصیه ما به استفاده از آنها در فضاهای بزرگ است.

شما می توانید در هر بار شستشو، میزان زیادی از ظروف را داخل این دستگاه ها بگذارید و در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شستشو دهید.

ماشین ظرفشویی توکار ماشین ظرفشویی توکار

مدل توکار

ماشین های ظرفشویی توکار هیچ فضای اضافه ای را اشغال نمی کنند، چون همانطور که از نام آنها پیداست، در محفظه ای در داخل کابینت ها نصب می شوند. این ماشین ها برای آشپزخانه های امروزی بهترین گزینه هستند و ظرفیت های مختلفی دارند. شما می توانید براساس تعداد افراد خانواده تان اقدام به خرید ماشین های توکار ایرانی کنید.

انواع ماشین ظرفشوییانواع ماشین ظرفشویی

معرفی بهترین برند تولیدکننده ماشین ظرفشویی ایرانی

برندهای مختلفی در کشور ایران در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت دارند که باید حتما با این برندها قبل از خرید آشنا شوید:

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین های ظرفشویی جی پلاس با ضمانت نامه گلدیران توانسته اند نیاز بسیاری از خانواده های ایرانی را به یک محصول باکیفیت از بین ببرند. این ماشین ها دارای ظرفیت 13، 14 و 15 نفره هستند، بنابراین نیاز خانواده های پرجمعیت را به طور کامل رفع خواهند کرد.

شما می توانید انواع این دستگاه ها را در رنگ بندی های مختلف مثل سفید، تیتانیومی و استیل خریداری کنید؛ انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه تان بستگی دارد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس ماشین ظرفشویی جی پلاس

بررسی مهمترین ویژگی های ماشین ظرف شویی جی پلاس

  • ماشین های ظرفشویی جی پلاس با برچسب انرژیA++ کار می کنند، یعنی مصرف برق آنها بسیار پایین است.
  • در این دستگاه ها از موتورهای BLDC استفاده شده است، این موتورها با قدرت بیشتری نسبت به موتورهای معمولی تولید می شوند. موتورهای BLDC ماندگاری بالایی دارند و کمترین میزان آلودگی کربنی را تولید می کنند.
  • با قابلیت Half Load در دستگاه های جی پلاس امکان شروع به کار ماشین با نیمی از ظرفیت آن وجود دارد. در واقع زمانی که تعداد ظرف ها زیاد نیست، این قابلیت به کارتان می آید تا جلوی صرف انرژی و آب زیاد را بگیرید.
  • به واسطه قابلیت MixWash در این وسیله می توانید انواع ظروف در جنس های مختلف را به صورت همزمان بشویید.
  • با قابلیت شستشوی Quick شما می توانید انواع ظروف را در مدت زمانی کوتاه مثل نیم ساعت به صورت کامل بشویید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
  • این دستگاه ها با استفاده از قابلیت Auto می توانند به صورت خودکار مدت زمان، دما و الگوریتم شستشوی ظروف را تغییر دهند.
  • قابلیت Intensive در ماشین های ظرفشویی جی پلاس، شستشوی پرقدرت ظروف را امکان پذیر می کند. اگر میزان چربی ها و آلودگی های ظرف هایتان بالاست، امکان استفاده از این برنامه را دارید.
  • با استفاده از برنامه Eco می توانید انواع لوازم غذاخوری را در حالت معمولی و با کمترین میزان مصرف برق بشویید. اگر ظروفتان خیلی کثیف نیستند، ما این قابلیت را پیشنهاد می دهیم.
  • قابلیتی به نام Glass Care در ماشین های ظرفشویی جی پلاس قرار دارد که با استفاده از آن می توانید ظروف شیشه ای را به صورت کامل بشویید.
  • با استفاده از برنامه Light امکان شستشوی ظروف حساس به دما را دارید. با این ویژگی نگران ترک خوردگی یا بروز آسیب های مشابه در ظرف نخواهید بود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی پاکشوما

پاکشوما توانسته به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. این برند از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون توان تولید انواع ماشین ظرفشویی در رنگ بندی های سفید، نقره ای و استیل را دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوماماشین ظرفشویی پاکشوما

بررسی ویژگی های ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • ظاهر این دستگاه ها کاملا امروزی است و با بهره مندی از صفحه نمایش LED کاملاً نیازتان را به یک محصول مدرن برطرف می کند.
  • با استفاده از قابلیت Economy می توانید ظرف ها را با کمترین میزان مصرف برق و آب بشویید و قدمی مثبت برای حفظ سلامت محیط زیست بردارید.
  • برنامه Gentle در ماشین های پاکشوما برای شستشوی ظروف کریستالی و چینی است که حساسیت بالایی دارند.
  • Pre Wash قابلیتی حرفه ای در دستگاه های پاکشوما است که تمیزکاری اولیه را انجام می دهد. مثلاً اگر برخی ذرات غذا روی ظروف به جا مانده باشد، ابتدا با Pre Wash می توانید آنها را تمیز کرده و سپس شستشوی اصلی را آغاز کنید.
  • در صورتی که فقط نیاز به آبکشی ظروف دارید، برنامه Rinse ماشین ظرفشویی پاکشوما به کارتان می آید. در این حالت از مواد شوینده استفاده نمی شود.
  • این محصول با رتبه انرژی A++ به فروش می رسد.
  • این محصول دارای ضمانت نامه پاک سرویس است.

ماشین ظرفشویی پاکشوماماشین ظرفشویی پاکشوما

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی، ارمغان آور تمیزی ظروف

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی ارمغان آور تمیزی کامل ظروف بدون به جا ماندن حتی ذره ای از آلودگی ها است. این ماشین توسط برندهای مختلفی از جمله جی پلاس و پاکشوما تولید می شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این دستگاه ها با کارشناسان فروش آنها مشورت کنید.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی تا مدت ها نیازتان را به هر محصول مشابه از بین می برد و دچار نواقص ساختاری نمی شود؛ بنابراین مشکلی در مسیر اتصالات این دستگاه به لوله های فاضلاب، انتقال چربی ها به داخل لوله ها و … به وجود نمی آید. حتی در صورت بروز چنین اتفاقاتی، کارشناسان لوله بازکنی در خدمتتان خواهند بود تا مشکل را برایتان برطرف کنند.

 



منبع