فعالسازی SSL رایگان سی پنل و تمدید آن به صورت خودکار پایگاه دانش میزبانفا

ابر سرور آسیاتک یکی از فناوریهای برتر در سراسر جهان به شمار میآید که شرکتها و سازمانها میتوانند با استفاده از خدمات آن با سرعت و ظرفیت ذخیرهسازی مقیاس پذیر برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند و پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. کاربران ممکن است نیازهای متفاوتی داشته باشند. : دسترسی مدیر به شما امکان میدهد کاربران مختلفی تعریف و سطح دسترسی هر یک به کنترلپنل میزبانی وب را تعیین کنید. : اگر از کنترلپنل برای فروش استفاده میکنید، این سطح دسترسی برای شما مناسب است و میتوانید نمایندگیهای مختلف را کنترل کنید. دایرکت ادمین خدمات خود را در سه سطح به کاربران ارائه می دهد: خرید سرور مجازی | خرید vps | انواع سرور مجازی – سرور کلیک 1. مدیران. از آیتم Webmail برای ایجاد میل سرورو ایجاد ایمیلهای کاربران و مدیر سایت استفاده میشود. با استفاده از ماشین مجازی میتوانید در جهت جلوگیری از تاثیر بدافزار در سایر فایلها و برنامههای رایانه فعالیت مرورگر وب را از بقیه سیستم عامل رایانه جدا کنید؛ البته این کار میتواند باعث ایجاد محدودیتهایی در فعالیت مرورگر سی پنل شود. و در انتها برای ایجاد حساب ایمیل در سرور خود از طریق کنترل پنل دایرکت ادمین بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید. آیا هر دفعه باید به سی پنل مراجعه و گواهی را تمدید کنم؟

این کار را به شدت توصیه می کنیم.

تصویری که در ادامه مشاهده میکنید داشبورد سی پنل را نشان میدهد که از قسمتهای متعددی تشکیل شده و هر بخش مدیریت یکی از قسمتهای هاست را در اختیار کاربر قرار میدهد. این کنترل پنل عمدتاً بر روی قابلیت استفاده و مدیریت تمرکز دارد و بهترین گزینه ممکن برای مبتدیانی است که به ابزارهای پیچیده نیاز ندارند. این کار را به شدت توصیه می کنیم. اگر با این موارد آشنایی دارید، از بخش دوم شروع به خواندن کنید. هاست میتواند با استفاده از اینترنت به دستگاههای دیگر متصل شود در حالی که سرور، با استفاده از شبکه محلی () یا اینترنت میتواند به دستگاههای دیگر متصل شود. پیکربندی سخت افزاری، زیر ساخت شبکه و اینترنت قدرتمند، قابلیتهای امنیتی و حفاظت از اطلاعات مواردی هستند که باید به آنها، اهمیت ویژهای دهیم. با داشتن یک هاست، شما میتوانید فضایی را در اینترنت که برای قرار دادن وب سایتها و برنامههای کاربردی مناسب است را در اختیار داشته باشید.

شاهد افزایش قیمت نخواهید بود.

روش های اتصال به سرور مجازی یا VPS - مجله علمی آموزشی توجه داشته باشید تمامی هاستهای وردپرس لینوکسی بوده و با کنترل پنل سی پنل ارائه شدهاند. این بخش اطلاعاتی درباره آمار استفاده از منابع اکانت سی پنل شما را نمایش می دهد. 2. کنترل پنل مدیریت دایرکت ادمین چیست؟ وقتی صحبت از پنل های مدیریت میزبانی می شود، cPanel مطمئنا تنها گزینه موجود نیست. اگرچه برخی از رویدادهای جهانی ممکن است بر قیمت گذاری تأثیر بگذارند، برخلاف سی پنل در دایرکت ادمین شاهد افزایش قیمت نخواهید بود. تنها مشکل سی پنل افزایش قیمت تکان دهنده است که احتمالاً در آینده رخ خواهد داد. همانطور که می بینید، دایرکت ادمین در مقایسه با سی پنل امکانات بسیار کمی سی پنل دارد. یکی دیگر از مشکلات سی پنل این است که استفاده از آن برای بسیاری از شرکت های با ایرانی سخت است. در این آموزش کنترل پنل سعی شده است شما را با دایرکت ادمین، مزایا و معایب آن آشنا کنیم و این کنترل پنل را با رقبای خود مقایسه کنیم.

هاست و سرور زمانی که قصد راهاندازی یک وبسایت جدید را دارید، جدای از ایده، نام دامنه و میزبانی مناسب، به پلتفرمی نیاز دارید که همه این موارد را به طور همزمان مدیریت کند. برای مثال، ابزار Awstats که با نرم افزار Awstats هم خوانی دارد به صورت ساعتی، روزانه یا ماهانه آمار ترافیک را گزارش می کند. این شرکت در شهر رشت فعالیت دارد که از ویژگی ممتاز آن میتوان به ارزان قیمت بودن سرویسهای اولیه و همچنین کیفیت خوب سرویس ها متناسب با هزینه پرداختی اشاره کرد. حتی اگر هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز برای سرور مطرح نباشد، به سیستم­های خنک کننده نیاز خواهید داشت. اگر دانش فنی بالایی ندارید که بتوانید مشکلات و مسائل سرور را حل کنید، خرید اشتراک هاست گزینه بهتری است. User level: اگر قصد ندارید کاربران دیگری را تعریف و مدیریت کنید و صرفا میخواهید یک سایت را روی کنترلپنل راهاندازی کنید، میتوانید از این دسترسی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در دایرکت ادمین به سایر افراد هم دسترسی به داشبورد را متناسب با نقش آنها بدهید، بایستی از منوی «Account Manager» روی «Create Administrator» کلیک کنید. چگونه سطوح دسترسی را در دایرکت ادمین تنظیم کنیم؟ در زیر به برخی از ویژگی های این سطوح می پردازیم. ​​.