5 دلیل برای شروع بلند کردن غلاف

5 دلیل برای شروع بلند کردن غلاف


بلند کردن غلاف بهترین راه برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با غلاف همچنین می تواند با سوزاندن انرژی بیشتر از تمرینات قلبی ، غلاف ها را از دست بدهد. علاوه بر این ، بلند کردن غلاف به ساخت توده عضلانی مورد نیاز برای بدن سالم کمک می کند و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این مقاله در وبلاگ به پنج دلیل برای شروع بلند کردن غلاف از امروز می پردازد!

1. بلند کردن غلاف می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید ، ممکن است زمان شروع بلند کردن غلاف برسد. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است که بلند کردن کدو راه موثری برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که بدون ورزش نمی توانند عضله بسازند.

2. بلند کردن عدس می تواند به شما در کاهش عدس با سوزاندن انرژی بیشتر از تمرینات قلبی کمک کند.

آیا تا به حال کاردیو انجام داده اید و هیچ نتیجه ای نداشته اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی بیشتر از بلند کردن غلاف قند می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش غلاف ها هستید ، ممکن است منطقی باشد که بلند کردن غلاف ها بهترین گزینه است.

3. بلند کردن غلاف ها باعث افزایش تراکم استخوان شده و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد.

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد شود. بلند کردن غلاف یک راه عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم مغز استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را محکم نگه دارید یا از آسیب دیدگی در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش است که باید انجام دهید. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– روی ردیف ها خم شوید

– چانه زدن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل مناسب انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی در مورد آن تماشا کنید.

4. بلند کردن غلاف راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

وضعیت صحیح داشتن زمان برای بلند کردن غلاف مهم است. این باید با کمی خمیدگی در پشت شما باشد ، در غیر اینصورت خود آسیب می بینید. این بدان معناست که هنگام تمرین مانند نشستن و چمباتمه زدن نباید به هالتر لبخند بزنید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند ، بنابراین در هر زمان نیز راحت هستند. هرچه قوی تر باشید ، می توانید غلاف های بیشتری را بلند کنید. مهم است که ورزش خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. بلند کردن غلاف یک راه عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است.

مطالعات نشان می دهد که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، بیشتر از افرادی که ورزش نمی کنند با مشکلات روانی روبرو می شوید. این می تواند ناشی از ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از یک روز طولانی ورزش احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر می خواهید انگیزه مشخصی داشته باشید و قصد دارید تناسب اندام خود را حفظ کنید ، با مراجعه به سایت ما به Fitness for 10 مراجعه کنید و سالن ورزشی نزدیک خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *