5 نکته مهم در مورد تغذیه باروری


ما همیشه فکر می کنیم بارداری آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست. کار آسانی نیست!
برخی از والدین سعی می کنند ماه ها بمانند. اما بارداری اتفاق نیفتاد. در حالی که عمدتا با تغییر برخی عادات معمول زندگی و چیزهای خاص و حذف برخی از عملکردها بچه دار شدن را آسان تر می کند.
تجربه مامان:

وقتی متوجه می شویم که کارهایی داریم که انجام می دهیم و انجام می دهیم. ما نمی دانیم و این ممکن است مانع بچه دار شدن ما شود. بنابراین ما شروع به حل کردیمکریشنا. ما در خانه ورزش می کنیم ، رژیم خود را فقط برای 3 ماه تغییر می دهیم.
“و من دوقلو باردار بودم.”

قدرتی که رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد. این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید. تغذیه می تواند کمک بزرگی باشد.
همه می خواهند سلامت سلول های جنسی را افزایش دهند. (تخمک و اسپرم) این نکات کلیدی را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید. برای ناباروری آماده شوید!

لطفاً برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید. مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده میوه و سبزیجات بخورید.

من این را برای بسیاری می دانم مردم ، ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما اعتقاد بر این است که آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث بدتر شدن آن شود. تخمک و اسپرم که می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومها (یکی از مهمترین علل سقط جنین) میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و 3-4 عدد هستند. واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی برای این کار باشد افزایش مصرف آنتی اکسیدان ها
میوه ها و سبزیجات برای آنتی اکسیدان ها مفید هستند. پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، چیلی ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور را ذکر کنید.

فراموش نکن همسرتان را همراه خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. نام ویتامین آفتاب مشهور است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی. D قرار گرفتن در معرض نور کم زمستان زمستان اندازه غذای معمولی ما اغلب ویتامین D کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن وجود ندارد. گاهی راه حل مکمل ویتامین D است.
در صورت امکان ، در مورد میزان ویتامین D همراه با بقیه با پزشک خود مشورت کنید. ویتامین های خود را دریافت کنید اینگونه برنامه به شما می آید. چگونه ویتامین ها را در بدن خود بهتر کنیم
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد ، ماهی است. ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند. ویتامین D است (ماهی هایی که می گوییم ماهی های چرب ، آب سرد هستند.) (و ما منابع مشابه دیگری نیز داریم.) روغن کبد ماهی کدو نیز منبع خوبی است. به صورت کپسول تعریف شده است. شیر و محصولات لبنی زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. رول و چند ظرف با مکمل ویتامین D

3. میزان چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند غذای مناسب باروری حیاتی و ضروری است ، اکنون تمرکز کنید.لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط این را بدانید. در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی نخورید و غیره ، به دنبال مکمل های امگا 3 با کیفیت بهتر باشید. خوب به نظر برسید

4. کاهش استرس

من میفهمم. اگر کسی به شما می گوید آرام باشید اتفاقاً ، شما دوست دارید بابت انتقال مبلغ معینی تبریک بگویید 😀 و در قلب خود به من نفرین می کنی اما به هورمون استرس برمی گردد. کورتیزول! هنگامی که بدن نیاز به تولید کورتیزول از منابع مورد نیاز خود دارد. تولید پروژسترون ، که برای سرقت تخمک گذاری لازم است (هر دو یک هورمون استروئیدی است) ، بنابراین تولید کورتیزول را پایین نگه می دارد. به بدن کمک کنید تا هورمون های استروژن بیشتری تولید کند. بومونا.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است .غذا بخورید و مبارک 😀 (برای از بین بردن استرس مرجع مقاله در سایتهایی برای دیدن وجود دارد) ، اما صادقانه بگویم ، اکثر آنها آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید. باز می گردد یوگا انجام دهید ورزش کنید به موسیقی گوش دهید کتاب. بخوانید مراقب گلدان خود باشید در آغوش بگیرید عبادت کنید.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری برای بدن است بارداری و شیردهی. اگر قبل از شروع بارداری منتظر بارداری هستید. شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما با آن آشنا هستیم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید. مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان ها متولد می شوند. ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم. است !! این یک سوء تفاهم بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک تقریباً 3 ماه ، و در این مدت روشهای انتخاب و تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال اختلال در عملکرد آنها دارد. حاوی سلولهای کروموزومی است. به خصوص در مورد قبلی مدتی است که هورمون های بدن خود را تنظیم می کنید. و در واقع شما از فرم خارج شده اید. مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آن لذت ببرید. (پیشگیری از بارداری هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا داروهای کنترل شده و حتی برخی داروهای پوستی. حاوی هورمون است)

زنا با استفاده از مکمل مولتی ویتامین در دوران لقاح. آنها نسبت به سایرین کمتر در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را قبل از 6 ماه بارداری مصرف کنید. انجام دهید. بنابراین اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، مطمئن باشید. از فردا می توانید این مولتی ویتامین را دریافت کنید!

یادداشت های مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصص خود.با تغذیه خود مشورت کنید معمولاً در روزهای هفته ، غذا وجود دارد.
ما تجویز می کنیم در برخی موارد ، این مکمل ممکن است علائم شبه حالت تهوع داشته باشد. مطمئن شوید که با مشورت یک متخصص این روش را انجام داده و به آن مراجعه کنید در صورت مصرف دارو ، مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. به ویژه در حضور ابزارهای جراحی مشکلات خونریزی تحت درمان قبل از مصرف هرگونه داروی ضد انعقاد باید به پزشک مراجعه کنید. مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی مطالبی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم. سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

جام خوشحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *