8 نقل قول افراد مشهور الهام بخش سلامت روان


افراد مشهور به خاطر موارد زیادی مشهور هستند: کمد لباس های لوکس. روتین مراقبت از پوست 12 مرحله ای ، شکم قوی ، خوراک عالی اینستاگرام و موارد دیگر ، اما جمعیت زیادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و دیگر شخصیت های معروف. با چیزی متفاوت شناخته شد: حمایت از سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد سلامت روان کمک می کنند و در این راه توصیه های حکیمانه ارائه می دهند.

از بهترین نقل قول های سلامت روان استفاده کنید. (و الهام بخش ترین) از بزرگترین مشاهیر زمان ما از یادگیری نحوه نه گفتن تا آغاز درمان. شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روانی خود و خودتان خواهید آموخت.

درس شماره 1: بر “شما” تمرکز کنید ، نه آنچه جهان از شما انتظار دارد.

“ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم. زیرا در نهایت سیمون بیلس ، ژیمناست ، پس از خروج از فینال تیم های المپیک 2020 توکیو ، به ESPN گفت: “ما نیز انسان هستیم” بنابراین ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم. به جای اینکه به آنجا برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم. “

این اظهارات و تصمیم بیلز بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا ورزشکاران نه تنها سابقه سلامت روانی را دارند ، بلکه راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، روابط و سلامت روان ، می گوید: تمرکز بر تمرکز در مورد شما برعکس است در برابر فشارهای اجتماعی برای چندین دهه او گفت: “حتی در اوایل سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، از” باید “به عنوان یک باور غیر منطقی که می تواند علائم جدی ایجاد کند ، صحبت کرد.” رایت توضیح می دهد ، “وقتی ما در جهان آنطور که باید عمل می کنیم ، این را بگویید. غرایز ، تجربیات ، افکار و احساسات خود را نادیده می گیریم. ما باید تا آنجا که ممکن است به درون خود نگاه کنیم. بیش از آنکه به دنبال مشاوره به بیرون باشیم. “

سازگاری با افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که سلامت روانی شما را در اولویت قرار می دهد ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت بازیگر و نویسنده در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام خود نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که می خواهد آن را بشنود: درمان هرگز شرم آور نیست.” مهم نیست چند سال سن دارید یا چقدر “افتخار” می کنید. “

رایت این ثانیه را درخواست کرد. او می گوید: “هرکسی واقعاً می تواند از آن سود ببرد.” من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من بیشتر درباره خودم می آموزم من افسردگی و اضطراب خود را کنترل کردم ، به رشد خود ادامه دادم و می دانستم که در صورت نیاز کسی با من تماس می گیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید. اما این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد. بنابراین شما واقعاً می توانید با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس وقتی/اگر اتفاق بزرگی رخ دهد می دانید که فضای امنی برای انجام هر کاری که می خواهید دارید. “

درس سوم: شما ایده شما نیستید

کریستن بل بازیگر زن در رویدادی برای 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEروز بدی نیست و نیاز به آغوش دارد. این باعث شد که من کاملا و کاملاً منزوی و تنها باشم. خستگی مدت زیادی طول می کشد. و برد مدار ذهنی من را خاموش کرد. احساس می کنم بی ارزش هستم انگار چیزی برای دادن وجود نداشت مثل اینکه من شکست خورده ام پس از درخواست کمک من دیدم که این افکار نمی توانند اشتباه تر باشند. برای من مهم است که در این مورد باز صحبت کنم تا افرادی که در شرایط مشابه هستند بفهمند که چنین هستند. نه بی ارزش است و چیزی برای ارائه دارد ، همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت کلمات بل تأکید کند. وقتی افسردگی یا اضطراب بالینی داریم ، یکی دو روز سخت نبود ذهن ما واقعاً نامتعادل است. این می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناک ایجاد کند. ” ما توانستیم بفهمیم که این ایده ها واقعی هستند و در این جهان شروع به تجلی کردند. “

یادگیری تشخیص ایده ای که به شما خدمت نمی کند یا واقعاً “شما” نیست می تواند این تفکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد درمان به تشخیص آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای منفی فکر کمک کند. “این می تواند مغز را دوباره متصل کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالمتر و دقیقتر ایجاد کند.”

درس 4: بگذارید خودتان همه چیز را احساس کنید

زن در حال نوشتن یک یادداشت با یک فنجان قهوه کنار پنجره  بیاموزید که چگونه بین زندگی و کار تعادل ایجاد کنید.

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام فاش کرد: “من از غم به طور خلاقانه در دو سال گذشته استفاده کرده ام.” پس از کار با صداقت احساسی ، من از غم به عنوان ابزاری برای ابراز سپاسگزاری خود استفاده می کنم. این تواضع است و من سپاسگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم. چون به خاطر غم می دانم من قادر خواهم بود شادی را احساس کنم. “

رایت پای این ایده ایستاد و به ما یادآوری کرد که ما نمی توانیم سرکوب احساسات خود را انتخاب کنیم. اگر احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس دشواری بیشتری می کنیم خاموش کنیم. او توضیح می دهد که ما خوشمزه ها و احساساتی را که عمیقا به دنبال آن هستیم ، مانند شادی ، شادی و شادی خاموش می کنیم. “لیزو توضیح می دهد که بیشتر سپاسگزار است زیرا توانایی خود را در احساس … لحظات غم انگیز خود افزایش داده است. او بیشتر از هر چیزی احساس می کرد. “

این ممکن است به یافتن راههای خلاقانه برای کمک به بیان احساسات شما کمک کند. چه نوشتن یک مجله ، چه نقاشی ، چه ورزش کردن. یا سایر کانالهای خوب

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر زن دمی لواتو گفت. قطع كردن لواتو ، که در مورد مشکلات خود با سلامت روان صحبت می کند ، می گوید: “در سال 2017 ، توصیه من به افرادی که بی سر و صدا مبارزه می کنند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” “لازم نیست در سکوت مبارزه کنید. نمی توانی سکوت کنی شما می توانید با شرایط بهداشت روانی به خوبی زندگی کنید. به شرطی که در مورد آن با کسی صحبت کنید. زیرا بسیار مهم است که شما تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا بتوانید از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. “

با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال از نوعی بیماری روانی رنج می برند ، صحبت کردن می تواند جهان را در سلامت روان شما تغییر دهد. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، رایت گفت: “ما فکر می کنیم تنها ما هستیم که تا به حال رنج کشیده ایم.”

“وقتی ما در مبارزات خود سهیم هستیم ما به عزیزانمان اجازه می دهیم برای ما ظاهر شوند. و ما انسانهای دیگر را نشان می دهیم رایت می گوید من رنج و مبارزه را بخشی از زندگی می دانم.

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، قبلاً در مورد آن شنیده اید اما آیا از نظر خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر می رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع به انکار کردم.” “من این کار را نکردم ،” من نمی خواستم این کار را بکنم “، من آن عکس را نگرفتم. من به آن رویداد نمی روم. من آنجا نایستاده بودم زیرا این چیزی نبود که من می خواستم. ‘ و سپس به خانه می روید و به آینه نگاه می کنید و می گویید “بله”. من می توانم با شما بخوابم. شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، دوست داشتن مردم برای همیشه راهی مطمئن برای از دست دادن شخصی است. (یا چیز دیگری) “وقتی بله یا خیر پاسخ می دهیم ما به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم ، “او گفت و از همه ما خواست تا این مهارت را بیاموزند.

تعیین محدوده همچنین می تواند به شما در جلوگیری از قطع برق کمک کند. این بر اساس نظرسنجی های در حال افزایش است.

درس شماره 7: وقت آزاد به معنای شکست نیست

در بیانیه ای خاص به جمعیت در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر دو درس مهم را ترک کرد. اول از همه ، سلامت روان و سلامت جسمی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

“همانطور که بسیاری از مردم می دانند ، حدود یک سال پیش فاش کردم لوپوس دارم. این بیماری می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تأثیر قرار دهد. من آن اضطراب را کشف کرده ام وحشت و افسردگی می تواند از عوارض جانبی لوپوس باشد. که می توانند چالش های خود را ارائه دهند. “

و علاوه بر این ، کاهش سرعت با گفتن: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم. و تصمیم گرفت که بهترین راه پیش رو استراحت است. “

داشتن شجاعت برای شرط بندی روی این موضع یک کار بزرگ است. اما رایت به چیزهای زیادی نیاز داشت. “جامعه ما است بنابراین بر بهره وری تأکید کنید که این امر نیاز به بحث دارد. استراحت به همان اندازه مهم است. با جایی که هستی انجام دادناو توضیح می دهد که چگونه ارتباط شامل صحبت کردن و گوش دادن است – وجود انسان شامل انجام و بودن است. ” موجودات زندهغیر بشر عمل

درس شماره 8: دوستان خود را بررسی کنید

تماس تصویری مردان زنان

در حال حاضر او شرم آور است نیویورک تایمز نظرات مگان مارکل همه ما را به چالش می کشد “مصمم به پرسیدن از دیگران ، ‘خوبی'”

او نوشت: “تا حدی که ممکن است ما موافق نباشیم حتی اگر از نظر جسمی دور باشد حقیقت این است که ما بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم به خاطر همه چیزهایی که در کنار هم داریم و امسال در کنار هم دوام می آوریم. “

تمرین کنید که از دیگران چگونه بپرسید. واقعا این هم در لحظه و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی مفید است. چه در محل کار و چه در کنار دوستان و خانواده. حتی ظاهراً قوی ترین فردی که می شناسید ممکن است گاهی به یک شانه خم شده نیاز داشته باشد.

“انسان گله است. و ما از نظر روانی از این ایده تکامل نگرفته ایم. “رایت با اشاره به اینکه چرا ارتباط بسیار مهم است ، گفت: “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی نشانه های انزوا و تنهایی وجود دارد. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند ارتباط برقرار می کنیم ما همیشه در این راه خواهیم ماند و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *