پراپ رابین هود (4)

پراپ پلاس - پراپ تریدینگ و تامین سرمایه تریدرها در جواب باید گفت، در سایت های پراپ برای ثبت نام شما، تعرفه و میزان سرمایه ای تعیین شده است که شما با پرداخت آن می توانید سرمایه اولیه از سوی شرکت پراپ تردینگ را دریافت کنید. به همین دلیل شما ابتدا باید مدل ترید کردن خود را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. بسته به ایده معاملاتیتان، این کار را باید برای هر ترید انجام دهید. چطور باید آن را مصرف کنیم و هر چیزی که باید را در موردش یاد بگیریم. همچنین ناگا یه کارت به کاربران خود میدهد که نقش مسترکارت را ایفا میکند و به صورت شبانه روزی و همیشگی میتوان از آن برداشتهای مالی داشت. کاربران این شرکت به یک کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی برای ارز فیات و دیجیتال دسترسی دارند که صرافی داخلی خود را معرفی و بررسی پراپ ترید فاند نیز دارد. گفتنی است که این ارتباط به متن خلاصه نمیشود و کاربران اجازه به اشتراک گذاشتن تصویر، ویدیو و نمودار را نیز دارند.

پراپ 1000 دلاریناگا یک شرکت تکنولوژی مالی است که در سال 2015 تاسیس شده است و اجازه دسترسی به بازارهای مالی سنتی و همچنین رمز ارز را به کاربران خود میدهد. ایتورو اجازه معامله بیش از هزار دارایی مختلف از جمله CFD و سهام آمریکا را به کاربران میدهد. از جمله این قابلیتها میتوان به بخش Feed پلتفرم اشاره کرد که اجازه میدهد درست مثل توییتر و فیسبوک، با تمام تریدرهای مد نظر خود ارتباط برقرار کنید. اجازه همفکری و مشارکت با دیگر تریدرها و سوال پرسیدن از آنها درباره انواع بازارها و تکنیکها را به سرمایه گذار میدهد. رابط کاربری بسیار ساده و زیبای ایتورو از مهمترین نکات محبوب سرمایه گذاران فعال در این پلتفرم محسوب میشود. وقتی استفاده از پلتفرم های سوشال ترید را آغاز میکنید، در حقیقت از استراتژی تریدینگ یک شخص دیگر استفاده کردهاید، اما استراتژی شما باید همیشه مختص خودتان و روحیه و اهدافتان باشد. مسلما سوشال ترید و استفاده از پلتفرم های مختص این نوع ترید مزایای بسیاری دارد، اما معایبی نیز وجود دارند که باید آنها را مد نظر قرار داد. پلتفرمهای بسیاری زیادی برای سوشال تریدینگ وجود دارند که متاسفانه تعدادی از آنها نیز برای شهروندان هر کشوری قابل استفاده نیستند. This con te​nt h as  been wri tten by GSA Con᠎tent​ Gen er᠎at᠎or D emoversi on᠎.

پراپ هزار دلاری

در ادامه تعدادی از مزایا و معایب سوشال تریدینگ و پلتفرم های این استراتژی را میشماریم. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک فعال پلتفرم های سوشال ترید میتواند مرتکب شود، کاملا نادیده گرفتن ریسک معاملات و بیخیالی مالی است. به همین خاطر اعتماد صددرصدی به شخص سوم و نادیده گرفتن تمام احتمالات ریسک میتواند اشتباهی بزرگ در بحث سوشیال تریدینگ باشد. این امر به نادیده گرفتن ریسک بازار توسط معاملهگران جوان ختم میشود و در زمان سرمایه گذاریهای بزرگ ضرر سنگینی خواهد داشت. به این ترتیب به بازارهای مختلف و مهارتهایی که در توانایی خودتان نیست نیز دسترسی خواهید داشت. سودی که از ترید ارزهای دیجیتال مشهور مانند اتریوم دریافت میکنید نیز با سود یک ارز دیجیتال کمتر شناخته شده، متفاوت است و حتی ممکن است در یک روز یا هفته نیز چند درصد نوسان را تجربه کند. و میتواند هر ۲ هفته یکبار ۸۰ درصد سود کسب شده را برداشت کند ( ۲۰ درصد سهم شرکت) البته سود اصلی شرکت پراپ تریدینگ از کپی تریدی است که روی حساب ها انجام میدهد. شرکت های بازرگانی پراپ تریدینگ این امکان را به افراد با استعداد از راه دور می دهند که یک حساب تجاری تأمین شده به دست آورند.

شرکت های تجاری اختصاصی از تجارت کلان جهانی برای سود بردن از تغییرات نرخ بهره، نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی کلان استفاده می کنند. آن دسته از تریدرهایی که نمیتوانند فشار زیادی را تحمل کنند و درگیر احساساتشان میشوند، با سوشال تریدینگ کمتر تحت فشار معامله قرار میگیرند. قابلیتهای سوشال تریدینگ ناگا با یک الگوریتم اختصاصی همراه است که بهترین تریدرها را پیدا و به کاربران معرفی میکند، اما شاید بتوان گفت بهترین نکته این کیف پول صرافی داخلی ناگا است که بدون هیچ هزینهای میتوان در آن به معامله کریپتوکارنسی و ارز فیات پرداخت. تحت مدیری قانونی ASIC و FCA بودن موجب اطمینان بیشتر کاربران به این بروکر میشود. این کیف پول همچنین به یک پیامرسان داخلی متصل است که کاربران از طریق آن میتوانند با دیگر معامله گران سوشال ترید مکالمه کنند. علاوه بر این موضوع کاربران ایرانی در صرافی بینگ اکس میتوانند با مدارک خود احراز هویت کنند و این موضوع نیز میتواند حساسیت برخی از دولتها را به دنبال داشته باشد.